Het gaat iets beter met paps

Vanaf de laatste keer dat mijn vader in het ziekenhuis heeft gelegen gaat het een stuk beter.
Dat is te merken aan zijn lopen, hij kan nu nl. zelf de galerij aflopen en hoeft niet meer in een rolstoel.

Hij kan 2 zinnen achter elkaar zeggen, zonder helemaal uitgeput te zijn of te hoesten.
Hij wil ook vaker naar buiten en gister zijn ze daarom even weggeweest.



Er was ergens een Indische dansmiddag en daar zijn ze naar toe gegaan.
Ik heb ze rond een uur of 1 daar afgezet, was toch nog 40 minuten rijden.

O en ik had weer ruzie met het navigatieding. (What else is new)
Op een gegeven moment bleef ze maar zeggen ga rechts af, ga rechts af, ga rechts af. JA!! 3, DRIE keer achter elkaar, om hyper van te worden.
Ik ga rechts af, zegt ze 'herberekenen', duh...

Maar goed, ik had mijn ouders daar afgezet en er waren genoeg bekenden. Aangezien er eten was (en ik helaas geen foto's heb) ben ik even blijven hangen. Ik heb 4 stuk Bika Ambon gekocht, boemboe voor rendang, pangsiet met chinese sambel gegeten, lumper.... mmmm heerlijk.
Dat is altijd het voordeel van dit soort dansdingen, er is altijd eten, heerlijk eten.
Na een uurtje ben ik weggegaan en heb ze tegen negen opgehaald.

Ze hebben heerlijk gekletst, mijn moeder heeft nog gedanst en mijn vader heeft zich geen moment verveeld.

Heerlijk toch!
Geen vaderdag verhaal van man, maar van mijn eigen vader.

aritha  – (20 juni 2011 om 09:37)  

HIj zal genoten hebben daar! En jij van het eten. Fijn dat het beter met hem gaat. Loopt hij dan los ? ( zonder rollator)

DharSon  – (20 juni 2011 om 10:04)  

Jep, hij loopt los, zonder rollator, hij wil het niet...Het lukt wel, maar hij moet rustig lopen.

Layla  – (20 juni 2011 om 11:30)  

wat goed dat het beter met je vader gaat... al is het maar een kleine stap in de goede richting

Terrebel  – (20 juni 2011 om 11:32)  

Wat mooi dat je vader vooruitgaat en dat hij nog zo van het leven kan genieten! Toevallig hadden ook wij een Indische middag, gisteren. Het buurtcentrum organiseerde een mini-pasar malam. Van m'n moeder kreeg ik een prachtig batik-shirt en uiteraard waren er zang- en dansvoorstellingen en lekkere hapjes. Zelfs Indische begravenissen zijn een soort van feestje: gezellig kletsen met bekenden die je soms jaren niet hebt gezien en al die tijd natuurlijk lekker makan makan! ;-)

Mrs. T.  – (20 juni 2011 om 19:13)  

Fijn dat het beter gaat met je vader!

Chantal  – (21 juni 2011 om 08:42)  

Heel goed nieuws zo te lezen, al ken ik de hele achtergrond nog niet, being new here

DharSon  – (21 juni 2011 om 10:11)  

Bedankt allemaal!
@Terrebel, och je wilt niet weten hoeveel batik shirts ik al van mijn ouders heb gehad. :) toen ik aangaf 'mam, ik heb genoeg', kwam ze met stof voor een sarong hahaha!
@Chantal, mijn vader heeft longfibrose.

ChoCho  – (21 juni 2011 om 10:49)  

Heerlijke dagen, mooie herinneringen :-) Geniet ervan xxx

Running Rapunzel  – (21 juni 2011 om 21:46)  

Wat een mooi logje....wat mooi dat het beter gaat met je vader. en wat vind ik het erg dat ik zo achter loop dat ik niet wist dat het slecht ging...

geniet van deze moie herinneringen

*knuf*

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP