Vader en zoon ..... aan het Xboxen.... gezellig hoor...... NOT!

Inderdaad gezellig ...


Ze zijn aan het Xboxen en het is een heen en weer geklaag.
De 1 zegt: "Help me"
De ander zegt : "Waar ben je".
De 1 zegt: "Tssssss laat maar"
De ander: "Ik zie toch niet waar je bent".
De 1: "Op het scherm zie je het toch".
De ander: "Dat ging niet"

De 1: "Dat is toch niet zo moeilijk......"

en dan komt er nog een "Tsssssssssss" achteraan...

Nou ja, jullie begrijpen het (denk ik) wel...
Ach, ik kan er nu nog om lachen.

Simones Kitchen  – (4 februari 2010 om 23:30)  

Haha... heeeel herkenbaar! Ik heb geen kids maar mijn vriend heeft een playstation en speelt regelmatig met zijn vrienden het een en het ander (vraag me niet wat!) en dat gaat ongeveer hetzelfde... :))

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP