Raar eten gegeten!

Ja, raar onderwerp voor een post, maar goed. Af en toe heb ik het met collega's over wat voor rare dingen men heeft gegeten
 en dan kunnen we toch ineens lang aan het babbelen zijn en vieze gezichten trekken. Er is namelijk veel raar eten. Goed hier mijn lijstje;

Koeie-uier - Ja, jullie lezen het goed. Mijn ouders kwamen er weleens mee aanzetten toen ik klein was. Het was erg lekker, maar ik heb het nu al jaaarrreeeen niet meer gegeten.
Inkt vis poten - 1 hap en klaar. Jee, wat is dat taai zeg.
KwiKwi - voor veel mensen niet raar, maar het is gewoon raar om te eten. Het is ook gewoon irritant eten, met die schubben die je moet afkluiven. Jakkie, klink raar he.
Duif - Ja, ook dat is bij mij naar binnen gegaan. Klaargemaakt in masala. Het is wel lekker, maar er zit niet zoveel vlees op die botten.
Krab - is minder spannend denk ik want ik dat doen er heel veel.
Rauwe vis - Als in haring en sushi hahahaha

Ach dat is het wel zo'n beetje, als me nog iets te binnen schiet dan schrijf ik dat wel hier neer.

Ik heb wel een keer gedroomd dat ik een of andere oog at!!
Bah bah bah, gelukkig was het maar een droom.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP