Schoolfeest...

Zo, weekend is voorbij en zo is Sinterklaas.
De radio staat aan en het ene kerstliedje na de ander komt uit de boxen, heerlijk!
Eigenlijk zou het nu tijd zijn voor een thee, terwijl ik me onder een dekentje op de bank vlijt. Helaas is de realiteit anders. Maar dan kan altijd nog wel een keer van de week.

Het schoolfeest was afgelopen vrijdag, jaha zou bijna vergeten er wat over te vertellen.
Goed, nadat Nona ein-de-lijk iets had gevonden was ze helemaal klaar.
(Ze had zelfs een tasje.., de huppel).

Vrijdag ben ik vanaf half 7 bezig geweest met haar haar, ze wilde namelijk krullen.
Prima kunnen we doen. We hebben warmwater krullers in huis, maar madam wilde dat niet, ze vindt het met de krultang mooier. Toegegeven dat is ook zo, maar het kost zooo veel tijd.
Ik begon dus half 7 en kwart over 7 was ik klaar, daarna deed ze gel erin een beetje schudden en de meeste krul was er alweer uit.....
Ze mocht een beetje mascara en oogpotlood en daarna was ze klaar.. Eindelijk, ze was in totaal denk ik anderhalf uur bezig.

Sinyo, ging douchen, aankleden, haar doen en klaar! Ik denk dat die in 25 minuten helemaal ready to go was.

Tegen kwart voor 8 gingen ze weg, Nona helemaal hyper en Sinyo gewoon zoals hij altijd is, we lopen naar buiten  en *schrik* sneeuw!! Man bracht ze weg (nadat er eerst nog een vriendinnetje van Nona opgehaald moest worden) ik ging naar mijn ouders om mijn moeder eten te brengen. Het was gelukkig niet glad en we hadden afgesproken dat ik ze om 23:00 zou halen.
Overigens was die tijd ook nog een probleem want 23:00.... ZO VROEG!!!! Het feest duurde tot 23:30 dus wij vonden 23:00 wel een mooie tijd.

Tegen 23:00 stond ik voor de school, samen met andere ongeduldige ouders. Gelukkig kwamen de kinderen op tijd aan en allemaal zeiden ze; 'Het begon net leuk te worden en dan moeten we weg! '
Sinyo is er ook al uit, volgende keer gaat hij op de fiets... (Ik dacht echt niet!! maar dat hoort hij dan wel).
Nona en vriendin waren de hele tijd aan het kletsen en Sinyo babbelde een beetje met hun mee. Nona en consorten hebben goed opgelet wat iedereen aan had en hebben nog gedanst.
Sinyo niet, die weet niet wat iedereen aan had, maar heeft wel een beetje gedanst.

Ja, het was geslaagd.
Toen we thuis kwamen gingen ze meteen naar bed, ze waren moe.....

Sjaantje  – (6 december 2010 om 14:35)  

Fijn dat ze een leuk schoolfeest gehad hebben!!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP