Sneeuw, sneeuw, sneeuw


De Repel  – (4 december 2010 om 14:18)  

Mooie plaatjes he: ik geniet nu ook van de achtertuin. Manlief is veilig weer thuis en nu kan ik er ook van genieten (net moest hij er met de auto doorheen en vond ik het minder!)

DharSon  – (6 december 2010 om 08:43)  

Ja! Het geeft altijd zo mooi om een met wereld bedekte sneeuw te zien.

Ik moest zaterdag ook een paar keer met de auto erop uit. Het is dan echt niet grappig rijden!
Sommige mensen rijden ook weer te langzaam, zodat je soms niet goed vooruit komt.
Gelukkig gaat het rijden nu beter, maar het is wel jammer.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP