Even over eten of is het snoepen

Aangezien ik net even een suf werkje op de pc had gedaan, was ik mezelf maar weer even lekker aan het maken op http://www.foodnetwork.com/. Verschrikkelijk fout, want ik had me net voor genomen om minder te snoepen.... want wat kom ik tegen.... Chocolate Chiffon CupCakes. Van de naam begin ik al te kwijlen (sorry hoor mensen) en ik zit me dan de hele tijd af te vragen hoe het zal smaken.
Het is een video en helaas (of misschien is het wel goed ..) wordt die niet afgespeeld.

Ik vond wel een ander recept Chiffon Cupcakes, maar die wilde ik niet.
Na lang zoeken vond ik een stuk of 100 recepten, *zucht* wat nu te maken he.

Misschien toch maar niet een cupcake, maar een muffin, ik bedoel maar er zijn hier ook een stuk of heleboel recepten van te vinden.

Jep, ik ga daar maar even zoeken en dan een hartige, moet toch een beetje op mijn lijn letten.

Dit ziet er toch ook lekker uit (met knoflook en tomaat..)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP