Film Toy Story 3 en Sinyo moest bijna huilen.. (en ik ook)

Zo schattig om te horen wanneer hij dat zegt. We wilden al een tijd naar deze film, maar het moest perse in 3D. Prima, alleen draaide dat niet bij ons in de stad, dus op naar Den Haag.

Bij Pathe 'koop' je de 3D bril, daarna kan je die mee naar huis nemen en dan hoef je de volgende keer geen toeslag te betalen. Is handig om te weten :).
De film was o zo leuk!
Ik zat op den duur op het puntje van mijn stoel en later hoorde ik van Sinyo dat hij ook op dat moment op het puntje van zijn stoel zat, zo spannend was het ook. Wij maar denken, ooooooo en nu en nu... en dat bij een tekenfilm of zoals het echt heet een animatiefilm.
Hihihihi helemaal leuk!

De hele film gaat in een leuke, gezellige vaart er is natuurlijk ook een kwaad persoon, ik heb het gevoel dat dit er tegenwoordig bij hoort (of misschien altijd al). De film werkt naar een bepaald moment toe, een moment wat vanaf het begin van de film al aanwezig, maar je blijft je afvragen wat gaat er nou gebeuren, hoe gaan ze het doen, hoe is het einde!!

Het einde is ontroerend en geeft je een blij en voldaan gevoel, dat hebben ze goed gedaan, daar bij Pixar.

Na deel 1 en 2 is en een deel 3 die geslaagd is.

Ja het is een hele leuke film.


 

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP