Shampoo bar!

Ja hoor ben ik weer met een update! Ik vergeet dus helemaal foto's te maken van mijn haar! Jammer eigenlijk.

Van de week wederom gewassen met de honey, beer, egg shampoo bar.
Ik had echter meerdere besteld en van de week mijn haar ook gewassen met Coffee Moreno shampoo bar, die is speciaal voor bruin haar.

Ik moet zeggen dat mij haar nu veel prettiger voelt en ook niet meer vettig, bij mijn hoofdhuid, na 1 dag. Het valt ook veel mooier dan eerst. Voor dit hing het veel meer in slierten naar beneden, nu valt het een stuk voller.
Enige nadeel is dat mijn haar veel staticher (huh, hoe schrijf je dat nou...??) is.

Voor nu blijf ik lekker met shampoo bars, mijn haar wassen.

De volgende stap is zelf maken en dat wordt een hele klus.
Want de hoeveelheden moet ik dan uitzoeken enzo.

Maar goed, voor nu, mijn haar wassen met natuurlijke shapoo (bar), is mij 100% meegevallen.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP