Fijn die telefoon....

Ik zit op mijn werk.
De telefoon gaat.
Ik zeg: 'Hallo'
Nona zegt: 'Hoi, mam'.
'Hoi' zeg ik weer 'wat is er?'

Aan de andere kant is het stil, maar ze is er wel..
'Hallo??'
'Ja' zegt Nona 'Ik ben er nog'
'Wat is er' mijn geduld begint ondertussen op te spelen..

Zegt ze;  'Ik moet even naar zolder lopen en wil je aan de lijn hebben'.

Ik zit op mijn werk
De telefoon gaat.
Ik neem op en zeg 'Hallo'.
Sinyo 'Hoi, mam'.
'Mag ik een cup a soup maken?'

Goed, ik weet dat ik mijn mobiele telefoon had genomen om bereikbaar te zijn voor de kinderen, maar niet voor dit soort dingen. *Zucht*

sillie  – (16 juni 2011 om 09:55)  

whahahahaha niet te geloven...... ehm wel lief?

Sylvia  – (16 juni 2011 om 10:19)  

Yep, herkenbaar :)

De laatste keer werd ik gebeld in de rij bij AH. Ik hoor dat ding overgaan, (uiteraard zat die onderin de tas) en neem op. "Mam, mag ik een snoepje?". Alsof er OOIT aan mij gevraagd wordt of er gesnoept mag worden. Als ik thuis ben, dan pakt ze ze gewoon.

Er is nu een algeheel verbod op flauwekulbellen. Boete is 20 cent.

Dus.

Streng niet? ;)

klaproos  – (16 juni 2011 om 15:59)  

:-)
tja, dat hebben ze snel door:-)

toch wel erg lief hé:-)

Chantal  – (17 juni 2011 om 09:16)  

Leuke log hier, ik ga je eens volgen. Dank voor jouw bezoek aan mijn log

Tricky  – (17 juni 2011 om 09:53)  

huh, ik dacht net dat ik gereageerd had op je laatste stukje en ineens zie ik er nog 2 latere staan, dus hier ook maar even een reactie achterlaten.. volgens mij zijn die gsms gewoon vergroeid aan tieners of zo... als ik soms hoor hoeveel smsjes die gasten naar elkaar sturen...

Anoniem –   – (20 juni 2011 om 09:13)  

O, ik vind dit wel heel lief hoor!

Aritha.

( ik kan geen berichten plaatsen bij jou, alleen met anoniem)

DharSon  – (20 juni 2011 om 09:24)  

Aan de ene kant is het wel lief ja, maar soms bellen ze om ALLES. Net als bij jou Zuster_Klivia, om een snoepje, of de tv aanmag... en nog veeelll meer.
We hadden ook afgesproken, niet meer bellen om onzin dingen, maar ja ze blijven het doen.....
Ach, later mis ik het waarschijnlijk.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP