Nona: 'Hoe werkt dit??????'

ChoCho  – (15 juni 2011 om 09:14)  

Ik weet het ! Ik weet het ! ;-)

Vlijtig Liesje  – (15 juni 2011 om 09:28)  

Oh, wat raar eigenlijk, dat onze kinderen zo'n telefoon al niet meer herkennen! Op mijn bureau staat een felroze pluche telefoon in hetzelfde model, maar ook die heeft drukknopjes.

Karin  – (15 juni 2011 om 09:29)  

Wat een mooie. Wat grappig idd dat de kindjes van nu niet weten hoe het werkt.

Saralien  – (15 juni 2011 om 10:16)  

Haha, uit grootmoeders tijd (jaja, wij hadden er ook een toen ik jong was (-; )

Rowin  – (15 juni 2011 om 12:03)  

Die staan er in Spanje (waar ik vandaan kom) heel erg veel, echt vet lachen!
Niks geen draadloze telefoon, alleen maar met kabels ;)

GewoonWendy  – (15 juni 2011 om 14:34)  

Zou zo'n ding nog aangesloten kunnen worden op de moderne telefoonlijnen? Wil er best een hebben, heerlijk retro!

Sjaantje  – (15 juni 2011 om 17:43)  

Hahahaha, herkenbaar hoor!
Ze vragen hier regelmatig waarom de fisherprice telefoon een draaischijf heeft ;-)

Suske.  – (15 juni 2011 om 17:54)  

OMG ! dit zouden mijn kinderen echt niet weten, hoe daarmee te telefoneren.

Sannah  – (15 juni 2011 om 22:35)  

Ja, haha. Zo één bezichtigde ik onlangs met kids op een 'rommel'markt. Ook bogen zij zich vol interesse over een heuse tiepmasjien.
Bijzondere apparaten hoor, daar.

DharSon  – (16 juni 2011 om 09:37)  

Ja grappig he dat ze het niet weten! Maar ja ook wel begrijpelijk.

Hihi ja een tiepmasjien is ook heel, heel apart.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP