Een high gevoel

Een druk weekend en een introductie duik hebben daarvoor gezorgd.
Een high gevoel!!

Zaterdag hadden we de duik, maar het drukke weekend begon op vrijdagavond al.
Een bruiloft in de buurt van A'dam was het startsein van een druk weekend.
Ons navigatiesysteem had volgens mij ook wat op.

We hadden dat ding aangezet en waren vrolijk op weg, althans vrolijk. De regen kwam met bakken uit de hemel en af en toe was het zo erg dat we niets zag, ondanks dat de ruitenwissers als een gek heen en weer aan het zwaaien waren.
Goed we zijn aan het rijden, kijken links en rechts en snappen er niets van waar ze ons naar toe brengt.
Dan zegt ze ineens: "Neem het pontje".
Pontje, wtf!!
Pontje!!
Aha, we zagen waar we waren.
Een oversteekplaats waar een pontje bij hoort.
We willen geen pontje, we zagen geen pontje, maar zij wilden dat we maar naar het pontje gingen!!
We zijn door gereden en een half uur later dan de planning kwamen we ein-de-lijk aan.

De bruiloft was leuk, gezellig en gelukkig draaide ze leuke muziek dus de heupen konden ook weer aan de slag!
Niet te laat naar huis, want zaterdagmiddag hadden we een introductieduik.
We kwamen natuurlijk net op het nippertje binnen rollen, want we waren allemaal nog een beetje moe van de vorige avond.
De instructeur wist ons te vertellen dat je na het duiken nog een soort van high gevoel kan krijgen. Niet iedereen heeft het, maar sommige mensen wel.

Ik kan jullie vertellen.
Ik was 1 van die mensen.
In de avond hadden we wederom een bruiloft en ik had de hele tijd een high gevoel of voelde me licht in mijn hoofd.
Wanneer ik op stond dacht ik 'O jee, dit moet ik voorzichtig doen' of ik stond te giebelen en wist niet echt waarom.
Het ergste was dat ik nog moest terug rijden...
Gelukkig kende ik de weg en ik kan jullie vertellen dat dat een heel stuk scheelt.

De zondagochtend hebben we maar overgeslagen om daarna naar een verjaardag te gaan.
Gister? Was een rustige dag met ook nog wat opruim en schoonmaak momenten erin.

Wat waren we allemaal blij met het extra dagje.
Dat high gevoel is nu wel allang weg, maar wat was dat raar zeg.


PS: Het bloedprikken ging gelukkig goed. Ze is niet weggelopen (wilde ze ook een x doen), ze was niet echt bang en het ging in 1x goed.
Gelukkig maar.

ChoCho  – (14 juni 2011 om 10:43)  

Gek druk weekend inderdaad :-)
En wat fijn dat het bloedprikken goed verlopen is !

Joanne  – (14 juni 2011 om 10:46)  

Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog.

Ons navigatiesysteem stuurt ons regelmatig de verkeerde kant uit. Wij verdwalen met navigatiesysteem net zo hard als zonder.

Een druk weekend, maar wel heel gezellig!!

Liefs Frederique

Sylvia  – (14 juni 2011 om 10:55)  

Klinkt goed allemaal... behalve dat high dan :S

Lijkt me akelig.

Wanneer weer een nieuwe duikafspraak?

Nicole  – (14 juni 2011 om 11:11)  

Dat lijkt me inderdaad een raar gevoel! Fijn dat jullie ook een rustig dagje hadden na al die drukte.

DharSon  – (14 juni 2011 om 11:50)  

@ChoCho, ja gelukkig maar he.
@Frederique, hahaha ja dat hebben wij dus soms ook. Erg he.
@Zuster_Klivia, ja raar he. Het vreemde is dat je het niet eens bewust voelt maar een beetje vaag....

Man, dochter en ik willen ons brevet halen. Sinyo vind het maar niets.

@Nicole, ja heerlijk was dat.

Running Rapunzel  – (14 juni 2011 om 17:07)  

Echt? High van het duiken? Daar had ik nog niet eerder van gehoord...klinkt heel grappig, alsof je een beetje tipsy was....

TomTom ook....neem het pontje...hilarisch!

Mevrouw Williams  – (15 juni 2011 om 08:11)  

wat bijzonder zeg van dat high voelen...had je de volgende dag ook nog een soort kater gevoel?

DharSon  – (15 juni 2011 om 08:53)  

Ja raar he dat gevoel.
De volgende dag was er gelukkig niets aan de hand (behalve dat ik heel erg moe was).

Tricky  – (17 juni 2011 om 09:51)  

bijzonder zeg dat high gevoel... gelukkig hield je er geen kater aan over...
en fijn voor je dochter dat het bloedprikken meeviel...
dankjewel voor je reactie op mijn blogje...

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP