Onze verslaving

Ja, ik zeg onze, want het is een verslaving die het hele gezin heeft.
Natuurlijk zijn Man en ik er mee begonnen, maar we hadden geen idee wat voor impact het zou hebben op de kinderen.
Als we van te voren hadden geweten dat ze zo verslaafd zouden worden, dan waren we er nooit aan begonnen.

Jaren geleden voor het eerst in hun mond gepropt en dat ging met veel smaak en zonder gevecht. Ze wisten precies wat het was en vroegen er vaak, en steeds vaker naar.
Nu willen ze het het liefst elke dag eten, als ontbijt, lunch en doe eens gek ook nog als avond eten.
Wanneer we een doos van 24 stuks in huis halen dan is het in no-time op en nog erger er wordt serieus, ja echt serieus ruzie om gemaakt.

Over welke verslaving ik het heb?

Juist! Giet er wat water bij en je hebt een lekker, warm tussendoortje.

We  hebben ook allemaal onze voorkeuren, die wil die kleur en die weer de andere kleur. Zo heeft iedereen zijn eigen bakje soep.
Het gaat mee op vakantie, weekendjes weg en we hebben het bijna altijd in huis.

We zijn nu even aan het minderen, want een mens kan af en toe doorslaan en wij sloegen door.



De afkickverschijnselen zijn begonnen, het roepen en de hunkering naar de verslaving is te merken. Maar wij, de ouders, zijn sterk en kopen het niet!
Nee, ECHT niet!
Nee!
We doen het NIET!
Of misschien toch maar wel........

Hebben jullie ook een verslaving?



Layla  – (18 november 2011 om 13:22)  

wij eten noodles zo af en toe, lekker is het wel.. en nee wij hebben geen verslaving

Limoentje  – (18 november 2011 om 13:26)  

Ik drink heel veel milk tea & soy milk. Daar ben ik lichtelijk verslaafd aan.

Mrs. T.  – (18 november 2011 om 16:49)  

Ik ken het helemaal niet. Een verslaving wat eten betreft? Op dit moment niet. ;-)

Sjaantje  – (18 november 2011 om 19:47)  

Zoute pinda's zijn hier niet aan te slepen :-)

sillie  – (19 november 2011 om 00:18)  

oooo noodles,yummie daar hebben wij bij vlagen enorme behoefte aan ;-)
welke vinden julllie t lekkerste?
enne ehmm onze echte verslaving?? verse pistache-nootjes van de notenboor ....

Chantal  – (19 november 2011 om 07:29)  

Ik denk dat iedereen -als hij/zij eerlijk is- een verslaving heeft. De mijne? Ik MOET gewoon mijn Nescafe Latte Hazelnoot/Caramel hebben om 20 uur...

Trudy  – (19 november 2011 om 08:37)  

Eh, ja... chocolade natuurlijk!!!

Zara  – (19 november 2011 om 10:04)  

Hihi, geen noodle verslaving hier en eigenlijk moet ik heel diep denken of er wel een verslaving in huis is...
Eh... op het werk leef ik op koffie maar thuis heb ik echt geen verslavingstrekjes, zelfs geen chocola!

Gerreke  – (19 november 2011 om 12:14)  

Mijn verslaving zit echt in de chips hoor!!!

Marieke  – (21 november 2011 om 11:29)  

:0 mijn verslaving? hoe cliche, chocolade! En, oh ja, koffie toch ook wel hmmmm

DharSon  – (24 november 2011 om 09:13)  

@Sillie, de blauwe, de blauwe, de blauwe :) en af en toe paars van die bakjes dan. Van die zakjes de kip, maar ik mis daar altijd toch de smaak :)-

Chocolade en chips had ik wel een beetje verwacht..... :)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP