Avondje uit!

Vanavond was het zover.
Ik ging ein-de-lijk een avondje uit.
Dat was nogal een tijdje geleden en het werd weer eens tijd..

Zonder Man, sorry man!
Zonder kinderen, sorry kinderen!
Geen gedoe met ouders, sorry ouders!

Gewoon lekker met vriendinnen.
Me time!

We zijn naar Soul Sisters geweest.
Wow, die vrouwen hebben allemaal een strot om U tegen te zeggen.
Niemand deed onder voor de ander, maar toch vond ik er 2 uitspringen. Dit houdt niet in dat de rest niet goed is. Maar een mens kan zo z'n voorkeuren hebben.

De planning was om met 4 vriendinnen te gaan, maar we ontvingen een SMS dat het OV niet meewerkte en ze daardoor niet kon komen. Waardeloos die OV er hoeft maar wat te gebeuren en plannen kunnen niet doorgaan.

Ik moet wel zeggen dat die mist creapy is!
Via een B (of misschien wel een C weg) moest ik naar de plaats van bestemming. Ik zit dan aardig gespannen naar die 2 strepen op de weg te turen en vervloek elke tegenligger die ik tegen kom, omdat ik dan helemaal niets meer zie! Gelukkig is het allemaal goed gegaan en ben ik blij dat ik niet meer het huis uit hoef.

Maar goed, nog even over de Soul Sisters.
We hebben mee geblerd (althans ik zeker), gepraat en lekker gedanst.
Heerlijk.






Chantal  – (20 november 2011 om 07:51)  

Echt even eruit dus, lekker hoor

Zara  – (20 november 2011 om 10:05)  

Heerlijk zo'n avond met vriendinnen lekker uit je bol gaan! En als daarbij ook eens de juiste muziek gezongen of gespeeld wordt is het helemaal super!

Anoniem –   – (20 november 2011 om 11:29)  

Ondanks dat ik een zeer ervaren rijder ben, vind ik in de mist rijden ook vreselijk! Klinkt als een geweldige avond, gewoon lekker genieten!

Sjaantje  – (20 november 2011 om 11:49)  

Heerlijk zo'n avondje met vriendinnen!!
En ja die mist is echt akelig :-(

Mrs. T.  – (20 november 2011 om 14:11)  

Leuk een avondje uit. Hier in het dorp is het prachtig weer, maar ik ging net even naar de koopzondag 5 km verderop: helemaal in de mist.

Unknown  – (21 november 2011 om 23:57)  

moet eens kunnen, gewoon onder vriendinnen!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP