Verstoppen!

Het komt regelmatig voor, dat ik thuis kom en denk 'O, ik heb zo'n trek in .... (vul maar in).. Ik grijp naar de zak\ doos\ whatever en ontdek dat....

Het OP is!

Hetgene waar ik me op heb verheugd, is op, gone, foetsie. Een lege zak kan ik krijgen, maar ook niet meer. Nee, zelfs de kruimels zijn op, weg, gone, foetsie!

Sinyo is iemand die dit met liefde doet. Niet liefde voor zijn mams of paps, nee liefde voor Sinyo en zijn lichaam!
Nona vind het ook normaal om alles op te eten (ja, ook tot de laatste kruimel) met het enige verschil dat zij wel de zak weggooid.

Dus nu verstop ik al een tijdje lekkere dingen. Nou ja, verstoppen is een groot woord.
- Ik leg het NIET op ooghoogte, ik doe het 2 planken hoger en ietsjepietsje naar achteren- .

Nee, ze vinden het niet.

Waarom niet?
Omdat ik 2 luie pubers heb en die kijken niet verder dan hun neus lang is..!

Sylvia  – (23 september 2011 om 16:38)  

Ehm.... Ik hoop niet dat ze je blog lezen. Dan kennen ze nu dus je trucje ;)

DharSon  – (23 september 2011 om 16:40)  

Nee, dat lezen ze gelukkig niet. :)

HansDeZwans  – (23 september 2011 om 16:48)  

Heel herkenbaar. Is thuis juist hetzelfde en mijn blog lezen doen ze ook niet.

Sjaantje  – (23 september 2011 om 18:26)  

Hihihi herkenbaar :-) En soms vergeet ik het dan zelf ook ;-)

Mrs. T.  – (23 september 2011 om 18:48)  

Oh ja, leuke kop hier zo met die streepjescode!

Layla  – (23 september 2011 om 21:28)  

ik heb dan geen puber in huis maar mijn man kan er ook wat van... die denkt van "ik zal niet alles op eten want misschien wil mijn vrouw ook wat". Nee die eet ook alles op

Terrebel  – (23 september 2011 om 22:14)  

Inmiddels is mijn puberzoon zo ver dat hij het meldt wanneer iets bijna op is. Een hele overwinning, al zeg ik't zelf. Nu nog zijn zusjes van 10 en 9 zo ver zien te krijgen...*Zucht*.

Evelyn  – (23 september 2011 om 22:28)  

Wat Sjaantje zegt, overkomt mij nou ook heel regelmatig. Maar goed, sóms kom je het dan onverwachts weer tegen en dan is het een kadootje! :-)

Sannah  – (23 september 2011 om 23:36)  

Af en toe, héél af en toe, bereikt vanuit N'land ons huis hier een zak dropjes.
Van die heerlijke mag-ik-even-genieten, nu-kan-het-eens-een-keertje DROP!
Gisteravond wilde ik het zakje muntdrop openmaken. Weg. Op. Noppes. Nada.
Manlief houdt ook van drop. BAAL.

Cisca  – (26 september 2011 om 02:07)  

Haha. Daarom droom ik soms van alleen wonen. Weg van manlief.
En mijn kinderen kunnen nog niet eens iets pakken... :-)

Cisca  – (26 september 2011 om 02:08)  

@Sannah, oh, dat is echt asociaal. En herkenbaar, helaas.

Roelien  – (27 september 2011 om 09:12)  

Dat doe ik ook: koekjes en chips moet ik echt verstoppen anders is het gewoon op. Alleen de lege zakken laten ze liggen....

Ik moet de verstopplaatsen wel steeds veranderen, want mijn kids kijken helaas wel overal.

DharSon  – (27 september 2011 om 09:40)  

@Mrs. T, dank je wel voor het complimentje!

Nouuuu zeg ben helemaaaaaalll verbaasd dat die mannen het ook gewoon doen.. NOT!
Hoewel het moet gezegd, Man houdt wel altijd een beetje voor me over... een beetje....

en ja ik vergeet heel soms ook de plekken en dan heb ik inderdaad ook een kadootje.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP