Het creamonster heeft me te pakken....

Zo de auto staat bij de garage om een raampje erin te monteren. Gelukkig dat het allemaal in de buurt is en snel geregeld kan worden.

Vorige week had ik mijn creaties geplaatst en ik wilde nog even melden waar ik de beschrijving van het tasje vandaan heb gehaald.

Futuregirl ga naar downloads en kies voor Starling Handbag. Het begin is de eerste keer lastig, maar thank god for Youtube! Want uitleg met beeld is natuurlijk helemaal top.

Ik ben nu dat tasje aan het maken in het roze voor mijn nichtje die in november jarig is. Aangezien haar zus ook jarig is maak ik er nog 1 maar dan in het paars.  Ik ga dan ook nog bloemetjes en hartje maken en erop naaien. Dat zullen ze toch wel leuk vinden??

De wol van de kussen komt van de Action en de Zeeman. Het witte wol is heerlijk zacht en heerlijk knuffelig :).

Ondertussen ben ik ook nog een sjaal aan het maken. Ik heb nog grijze wil over en dan is een sjaal natuurlijk het beste wat er van gemaakt kan worden.

O, ook heb ik nog veel, heel veel verschillende stoffen liggen waar ook nog wat van gemaakt moet worden *zucht*.

Ik dat altijd, ik wordt enthousiast over iets en koop meteen alles in om het een paar weken later te laten verstoffen. Ik heb dus voor genomen om alles wat ik nu nog heb te gebruiken en er iets van te maken.

Ik duim voor mezelf en ben heel benieuwd of het me lukt...

HansDeZwans  – (20 september 2011 om 10:39)  

En als je niet weet wat maken, brei dan maar voor mij een sjaal. Eentje met heel veel kleuren. :-)

DharSon  – (20 september 2011 om 10:51)  

Hahahahaha Hans, ik hou het in gedachten!

baasbraal  – (20 september 2011 om 11:13)  

Erge leuke tasjes inderdaad! Heeeeel laag trouwens om bij een verzorgingshuis in te breken. In Rotterdam heeft een keer een ramkraak plaatsgevonden in een bejaardenhuis 10 scootmobils uit de hal gestolen, echt waar! Je vraagt je toch af wat er met die mensen gebeurd is dat hun geweten helemaal niet meer werkt.......

Sylvia  – (20 september 2011 om 18:54)  

Oh, ik houd me ook aanbevolen! Leuke mofjes graag, kan dat ook? ;)

Sannah  – (20 september 2011 om 23:02)  

OT: Cr. Ronaldo; yep; jij snapt 'm in elk geval (maarreh, zou je ook weten wat voor kleur schoenen 't joch draagt :-)

Mevrouw Williams  – (21 september 2011 om 12:51)  

Heerlijk he dat creamonster ;-)))en leuke dingen hoor!

DharSon  – (21 september 2011 om 13:06)  

ssssst baasbraal er is in de auto ingebroken..........
@Klivia, ik hou dit ook in gedachten (maar of er ook iets met die gedachten gedaan wordt....... is nog maar de vraag)
@Sannah, hahahahaha foto's boven de schoenen!! Gelukkig doen ze dat, is vast om het ouders makkelijk te maken.
@Mevr. Williams, heerlijk ja!

Anoniem –   – (21 september 2011 om 20:03)  

Oh heerlijk! Het slechte weer komt er weer aan, de donkere dagen.....jij bent er klaar voor!

Gerreke  – (21 september 2011 om 22:12)  

Zoho volgens mij heb je het hartstikke druk!

Ben benieuwd naar de sjaal!

HG
Gerreke

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP