Voetbal fun

Daar bedoel ik niet mee dat Sinyo weer aan het voetballen is, neeee ik bedoel iets heel anders.

Man had het idee in zijn hoofd om met meerdere te gaan voetballen!!
Jawel!

Het idee onstond rond een uur of zeven uur in de avond en hij begon met bellen.
Als eerste zijn broer en die had er wel oren naar, daarna een nichtje en vervolgens nog 1. Hoewel niet iedereen wilde of zin had kwamen er uiteindelijk 8  personen.

We maakte 2 teams.
Helaas zaten in 1 team alle voetbalfanaten en fanatiekelingen, dus ik kan jullie vertellen dat het team waar ik in zat (Jaaaa inderdaad ik heb ook meegedaan) schromelijk heeft verloren.

Dat geeft echter niet, want we hebben gerend, gevallen, gelachen, gegilt, gezweet en ga zo maar door.

O enne ik heb nu een lichaam dat denk 'Wauw, wat doe je me aan!' en helaas, helaas was ik mijn fototoestel vergeten.

Chantal  – (13 augustus 2011 om 07:16)  

Er komt een leeftijd dat je dit dus niet meer moet doen

Running Rapunzel  – (14 augustus 2011 om 14:18)  

Yep: zeker jammer dat je je camera was vergeten!

Haha, ik zou last hebben van spieren waarvan ik niet eens zou weten dat ik ze had!

Zara  – (15 augustus 2011 om 17:05)  

Wat een leuke man heb jij... toch?

DharSon  – (16 augustus 2011 om 08:30)  

Ja die camera is jammer he.
@RR ik heb drie dagen last gehad van spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had!
@Zara ja he hahahahaha. Ik wilde eerst niet mee, maar op den duur gingen er meer mee en toen zei ik 'ok'. *Ik moet niet meer zo enthousiast zijn....*

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP