Scavenger hunt! Week 30

Ik heb al een paar keer aan Scavenger Hunt meegedaan en ik moet zeggen ik blijf het leuk vinden. Zodoende dacht ik ga het nu ook van te voren even aankondigen als een soort van reminder.
De afgelopen week heb ik niet meegedaan, omdat ik geen tijd had, raar maar waar.

De regels zijn simpel:

1. Iedereen kan meedoen.
2. Je wordt aangemoedigd om per week 5 nieuwe foto's te maken.
3. Je mag eventueel 1 foto uit je archief pakken, als je even geen inspiratie hebt.
4. Elke zondag tot dindag kan je hier naar toe linken. (Ik moet nog even uitzoeken hoe, maar het komt eraan... :) )
5. Aan de slag!

De opdrachten van deze week komen van Rambling an Photos uiteindelijk is het de bedoeling dat de opdrachten vanuit jou en mij komen. (Of niet als het zo bevalt.)

1. Tegen het licht in.
2. Lijst in een lijst. (Kijk hier om te zien wat hiermee bedoeld wordt)
3. Favoriete moment van de dag.
4. Buttons (Tja...)
5. Inkt

De uitdagingen zijn bekent.. Misschien een beetje laat, maar je hebt nog een aantal dagen de tijd.

Veel plezier.

Mireille  – (11 augustus 2011 om 18:21)  

Klinkt als heel leuk.
Ik ga eerst maar eens
even lekker bij jou afkijken!
Wie weet doe ik daarna wel
een keertje mee.
:)

Terrebel  – (11 augustus 2011 om 19:02)  

Lijkt me hartstikke leuk om een keertje aan mee te doen. Wellicht als ik eerdaags immobiel ben na mijn heup-operatie.

Chantal  – (12 augustus 2011 om 10:52)  

Ze geven altijd leuke uitdagingen om met fotografie bezig te zijn, ik doe zelf elke week PhotoFriday, ook erg leuk.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP