Typisch ons

De auto moest gekeurd worden.
Ik dacht voor eind augustus, maar het bleek eind juli te zijn.
*Oeps*.
Vorige week hadden we een afspraak gemaakt en deze week zou het gebeuren.

Gistermiddag rond een uur of half vijf spraken we erover, omdat ik zei dat we de auto weg moesten brengen.

Man vraagt 'waarom, want de afspraak is pas donderdag 11 augustus'
Nee, zeg ik, het is morgen de 10e.
Aangezien ik de afspraak had gemaakt beweerde ik bij hoog en bij laag dat het WOENSDAG is. Ik wist het zeker, want dinsdagavond gaan we de auto wegbrengen, sleutel in de brievenbus en dan woensdagmiddag de auto weer ophalen. Zo zat het is mijn hoofd.

Nee, man wist zeker dat het donderdag is en dat we woensdagavond de auto wegbrengen.

Toch maar even gebeld naar de garage.

'Hallo, ik heb een afspraak staan voor mijn auto maar nu weet ik niet meer of het de 10e of de 11e is....'
'Mmmm even kijken' zegt de stem aan de andere kant.
Ik wacht geduldig, want ik weet zeker het is de 10e.
De man is stil en zegt 'De afspraak was vandaag..................'


(We hebben nu een nieuwe afspraak gemaakt, maar dat het is zooooo typisch ons. Daarom schrijven we bijna, BIJNA alles op anders vergeten we het.)

Mireille  – (10 augustus 2011 om 11:38)  

Gniffel…
ook zeer herkenbaar!
Ik ging laatst (te laat) voor een nieuw
rijbewijs naar het gemeentehuis.
Lag dat ding al een paar maanden daar!
Keurig op tijd aangevraagd.
Oeps vergeten!!
Moeders hebben echt teveel aan hun hoofd!

DharSon  – (10 augustus 2011 om 14:16)  

Hahaha Mireille dat had mij ook zo kunnen overkomen.

:)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP