Tuuttuuttuut

Yep!

Dat hoor ik, als Sinyo de telefoon op heeft gehangen!
Hij belt op.
Ik neem op.
Op de meest chagrijnige, waardeloze manier begint hij; 'Waar is mijn sleutel!?!?!?!'
'Weet ik niet' zeg ik alleraardigst.

Tuuttuuttuut...
Opgehangen!
Dat @$#$%% jong!

Telefoon gaat weer.
Weet dat kind.
'Waar is het?!?!?!'
'Je moet zoeken zeg ik' al iets meer geirriteerd.
Hij hangt weer op!!

Telefoon gaat.
3x raden wie, juist!
'Ik zeg zoek maar goed, ik heb je sleutel niet gezien, maarre ik moet nu ophangen' en hang op.

Of hij op school zit? Vast wel.
Of hij te laat is? Vast wel.
Of hij een keer een vaste plek voor die sleutel moet vinden!!?!?! ZEKER WETEN!!!
Of we het niet al 100.000.000.000x hebben gezegd! ABSOLUUT!!

Dit zijn DE momenten dat ik dat kind wel door de WC kan TREKKEN!!
Bah!



Sylvia  – (31 augustus 2011 om 11:36)  

Goh... Dat soort gesprekken komt me helemaal niet bekend voor (not).... ZUCHT!

Mrs. T.  – (31 augustus 2011 om 11:52)  

Oh je. Hier hangt er naast de deur een sleutelkastje. Werkt heel goed.

Mevrouw Williams  – (31 augustus 2011 om 13:00)  

goh....hebben er meer last van(grrrrr)

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan)  – (31 augustus 2011 om 13:35)  

Zou hem nu niet direct door de wc gaan trekken, maar plak hem gewoon achter het behang. :-)

DharSon  – (31 augustus 2011 om 14:22)  

@Zuster_Klivia, erg he!
@Toaske, er is wel een vaste plek, maar daar doet hij het niet. Het wordt ergens gegooid en wanneer we er wat van zeggen zijn we natuurlijk stom, want-hij-weet-wel-waar-zijn-sleutels-zijn. Duhhh.
@Helaas.
@Luc-Christel-Gaetan, ja misschien is dat maar beter ook, want door de wc past hij niet eens :).

Sjaantje  – (31 augustus 2011 om 15:23)  

Hahahahaha, zo herkenbaar ;-)

Mireille  – (31 augustus 2011 om 16:13)  

Oeh deze ken ik ook maar al te goed.
En ook het lastig vallen op je werk
als je echt he-le-maal niets kunt doen.
Laatst nam ik ook een keer hoogst geïrriteerd
de telefoon op met JAAAAH (ik dacht dat t dochtelief weer was)
Was het een zeer belangrijk telefoontje van een zeer belangrijk meneertje.
Tja….

Chantal  – (1 september 2011 om 09:02)  

ja, aan een ketting om zijn nek hangen, die sleutel...

Roelien  – (1 september 2011 om 13:07)  

Ik roep dan altijd terug: het ligt op de plek waar je het hebt neergelegd.....

dan willen ze mij achter het behang plakken!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP