Slapers

Het is vakantie en dan gebeurd het regelmatig dat we slapers hebben.
Hartstikke leuk, maar er zijn ook momenten dat het erg druk is.


Dan gaan we maar even naar buiten en mogen ze daar hun energie kwijt raken.


Naar buiten. De bal gaat mee

Eendjes voeren


eendjes voeren


gek doen


Kijken


Het was gezellig en daarna?
Douchen, thee en naar bed!!

Gwennie  – (30 juli 2011 om 21:36)  

Lijkt me een prima vakantiedag dan!! :-)

Mireille  – (30 juli 2011 om 21:46)  

Wat een drukte soms he met die logee's ,
maar alles beter als kermis en zwemles!
;))

Layla  – (30 juli 2011 om 22:45)  

af en toe is het leuk om gasten te hebben en als de kids zich vermaken is dat prima... leuke foto's

Chantal  – (31 juli 2011 om 07:47)  

Wat een mooie serie, de vrijheid straalt er van af

Gerreke  – (31 juli 2011 om 21:45)  

Ja hoe herkenbaar is dit. Ik bonjour de kids (inclusief slapers) ook naar buiten als het te druk wordt. Ga maar voetballen ...
Groetjes,
Gerreke

DharSon  – (31 juli 2011 om 23:25)  

@Wondelgijn, ondanks de drukte was het inderdaad heerlijk!!
@Mireille, hahahahaha DAAR heb je helemaal gelijk in.
@Layla, jep als de kids zich vermaken dan is het het leuks.
@Chantal, heerlijk he. Dank je voor het compliment.
@Gerreke, ja lekker dat het kan he.
Daarna is er altijd wat energie weg..

marleen  – (3 augustus 2011 om 17:17)  

Een heel mooie reeks, zo naturel, maar kinderen zijn nu eenmaal zo hé!
Grtjes
Marleen

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP