Moet ik mee...

Sinyo heeft geen zin om te gaan.

Maar hij moet mee.
We gaan naar Blijdorp.
Het is een cadeau van onze stroomleverancier en wij dachten dat is leuk.

Nona vind het nog wel een beetje leuk, maar Sinyo niet meer.
Hij vraagt steeds of hij echt mee moet, of we met z'n 4en gaan, of hij niet thuis kan blijven en iemand anders mee... 
Nope, zeiden Man en ik in koor, nu ga je nog mee.
Hij heeft zich er bij neer gelegd.

Vanmiddag na 3 uur gaan we, we kunnen tot 22:00 blijven (zien jullie zijn gezicht voor je toen hij dat hoorde.....).

Volgend jaar heeft hij vast andere dingen te doen en nu kan (euh ok moet) hij gewoon nog even mee.

Fijne dag!

Sanneke  – (26 juli 2011 om 12:21)  

Je hebt gelijk. Voor je het weet trekken ze hun eigen plan en blijf je samen over!

Chantal  – (27 juli 2011 om 10:15)  

Ja, de jeugd he, die wil games en niet naar die stomme olifanten in Blijdorp, daar worden ze niet blij van

DharSon  – (30 juli 2011 om 21:32)  

Inderdaad!
we zijn geweest enne hij vond het heel leuk!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP