Scavenger Hunt

The past week was very busy, but I still wanted to enter this scavenger hunt. I found out I had enough photo's to enter. Hope you like them.



Then and Now


Empty street, almost

Fingertips, differant isn't it?

Floor.... I know, not really a floor..

Repeating patterns








Ashley Sisk  – (31 juli 2011 om 23:40)  

Great set - I really like your first shot. :)

Terrebel  – (1 augustus 2011 om 01:20)  

Barcelona, Parijs...overal zijn prachtige plaatjes te schieten!

Chantal  – (1 augustus 2011 om 07:07)  

Leuke challenge en leuke site daar ook, ga eens kijken of ik een keer mee kan doen, heb al enkele malen 26 things gedaan, ook een Scavenger Hunt

DharSon  – (2 augustus 2011 om 11:52)  

@Ashley, thank you!
@Terrebel, ja hahahaha vooral daar! Kan niet mis gaan he.
@So I sya, thank you.
@Chantal, ja leuk he, ik vind het gewoon leuk om foto's te maken en wanneer er een 'opdracht' aan vast zit is het eigenlijk nog leuker.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP