Sinyo in the picture!

Ik weet niet wat het is met jongens, maar ze willen liever niet op de foto...
Op een gegeven moment wilde ik er een paar!!!! Ik heb zoveel van Nona (ik weet ook niet wat het is met meisjes..... :) )
Dus ben ik allerlei foto's gaan maken toen hij aan het lezen was... en verrek hij kon ook nog lachen!02062011-IMG_1798


02062011-IMG_1797

Was dat nou zo moeilijk....

Mrs. T.  – (9 juni 2011 om 18:56)  

Mooie jongen die zoon van jou!

Mrs. T.  – (9 juni 2011 om 20:44)  

Oh ja over nieuwe blog. Graag deze niet opnemen in een eventuele bloglijst. Na migratie weblog kan dat wel, maar dat lees je dan wel op mijn blog. ;-)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP