Nieuwe lens kwam binnen uitproberen geblazen.

Schrik niet van het aantal foto's
in tha house


Dochter

Dochter

Dochter

Pasta, spek, spinazie, kruidenkaas

Pasta, spek, spinazie, kruidenkaas

projectje

Orchidee

DharSon



en............. dan is het nog niet eens alles......

Running Rapunzel  – (1 juni 2011 om 23:09)  

Wow, ik zag je tweet en moest gaan kijken! Ik zeg: je hebt te weinig foto's geplaatst! Bring it on!

Prachtig! Ben je er blij mee? Doet de lens wat je hoopte? Moet je nog wennen?

DharSon  – (1 juni 2011 om 23:12)  

Hihihi de rest staan in Flicker, in de rechterkolom kan je erop klikken.
Dank je wel!

JAAAA!!! Ben er heel bij mee:).
Heb nu veel close-ups gemaakt omdat ik dat wilde proberen, maar moet nog even goed leren hoe ik moet focussen. Maar dat kom wel. met er ook aan wennen ja, want deze is kleiner.

DharSon  – (1 juni 2011 om 23:13)  

Overigens zijn sommige wel bewerkt hoor ennnn ik heb geleerd om in RAW te schieten dus dat doe ik braaf, dan kan je mooi bewerken. :)

Anoniem –   – (1 juni 2011 om 23:32)  

Ziet er goed uit. Wat voor lens is het? (mm).

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP