Foto parade van eten!

Ik had op de camera nog wat foto's staan, gister ook nog wat foto's gemaakt en toen kwam ik het hele stel tegen.


Voor het recept zoet\ zure komkommer wilde ik nog altijd een foto toevoegen, maar het kwam er maar niet van. Nu is het dan eindelijk gebeurd.


Dit is het geworden, ik vind persoonlijk dat die best goed is geworden.
zoet\ zure komkommer

Vervolgens had ik nog een foto staan van Kip in masala met spinazie. Helaas geen recept, maar alleen een foto.
Kip in masala met spinazie


Deze van de bami is helemaal mislukt, ik weet niet waar ik op gefocust heb, maar het is niet goed gegaan, beetje wazig, toch heeft deze op de een of andere manier wel iets.


bami


Deze vind ik heel erg liefjes, het is Bika Ambon, een heerlijke zoete snack die ik alleen maar koop. Het schijnt heel moeilijk te maken te zijn, dus ik waag me er niet aan.
Het schoteltje heb ik een keer bij de Kringloop gekocht voor een duppie.


bika ambon


Deze vind ik zo mooi, dat die een plekje in mijn header heeft gekregen.
bika ambon



HaakKamer7  – (23 juni 2011 om 21:43)  

Wauw, wat een super mooie foto's. Krijg er ook meteen zin in ;-)
En wat je zegt, die laatste is erg mooi en ook zo apart. Staat heel mooi in je header!

Sylvia  – (23 juni 2011 om 21:43)  

Graag even het recept van de bami, ziet er erg lekker uit! :)

Guin  – (23 juni 2011 om 22:09)  

Dat ziet er lekker uit!! Kan je inderdaad geen recepten gaan plaatsen? :D

Layla  – (24 juni 2011 om 02:03)  

Ziet er lekker uit en mooie foto's geschoten... xxx layla

ChoCho  – (24 juni 2011 om 09:31)  

om honger van te krijgen ...

Zara  – (24 juni 2011 om 09:31)  

Ik heb niet zoveel met eten, maar als ik jouw foto's zie, krijg zelfs ik trek...
Je header vind ik erg gaaf!

Chantal  – (24 juni 2011 om 09:58)  

water in de mond bij al dat lekkere eten

Tam  – (24 juni 2011 om 10:20)  

Mooie foto's! Krijg er gelijk zin in!!! Jammie!

Aritha Vermeulen  – (24 juni 2011 om 17:14)  

Tweede foto is schitterend. Pika Ambon ook. Hoe zouden ze dat toch maken. Komt vast van de Molukken, het recept.

Running Rapunzel  – (25 juni 2011 om 21:03)  

Wow. En bedankt he. Nu heb ik honger :-(

SCHITTERENDE foto's!

Terrebel  – (27 juni 2011 om 10:13)  

Mjammie! En ook van de foto's is het smullen...

DharSon  – (30 juni 2011 om 12:54)  

Bedankt allemaal en de recepten zal ik op gaan schrijven en hier plaatsen.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP