Afgelopen weekend

Mijn moeder is jaren lang de spil geweest van een Stichting die elk jaar een feest organiseerde.
Afgelopen zaterdag was de laatste keer dat ze het heeft gedaan.

Ze werd best emotioneel, wat ik me wel kan voorstellen, ze heeft het namelijk 17 jaar gedaan.
Gister had ik een filmpje op mijn blog geplaats, maar het later toch maar weggehaald.
Er stonden namen in en ook al ben ik aan het nadenken over anoniem of niet, zo open hoeft ook weer niet :).


Traantjes want het is de laatste keer






Hier gaat het allemaal om!

en natuurlijk hierom

Sjaantje  – (12 mei 2011 om 14:21)  

Jummie dat ziet er lekker uit.

Mrs. T.  – (12 mei 2011 om 21:06)  

Wat bijzonder zeg, dat je moeder dat zo lang gedaan heeft.
Dat van die namen van gisteren, dat begreep ik al niet zo goed. Maar nu dus wel.

Alle Dagen Mama  – (12 mei 2011 om 21:49)  

Oei! Dat ziet er uit als een geslaagd feestje! Met een lekker plakje spekkoek of roti koekoes toe.... hmmmm

Alle Dagen Mama  – (12 mei 2011 om 21:53)  

ps.... de give away bij mij is al heeeeel lang verlopen (19 juli 2010)... Zal ik weer eens over een nieuwe nadenken? Kan vast wel een reden bedenken!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP