Knoop in mijn maag

We wisten het al een tijdje, ja al maanden, maar toch kan ik me er moeilijk op voorbereiden.
Sinyo is een weekje met school op kamp.
Ik kan jullie bekennen, dat ik de hele ochtend een knoop in mijn maag had, volgens mij is die knoop nog steeds ergens te vinden. Geen knul vinden wanneer we thuis komen is toch wel even anders.
Moet er altijd aan wennen als 1 van de 2 weg is.

Hij moest van alles meenemen want ze gaan kamperen, ook een tent.
Wij hadden geen tent. Gelukkig gaf de Lidl uitkomst want ze hadden een 'uitgooitent' te koop. Van het weekend heeft hij de tent een paar keer opgezet en ingevouwen (ook heel belangrijk), zijn slaapmatje uitgeprobeerd en gelukkig ging alles goed. Nog maar een hamertje gekocht zodat hij niet de hele tijd zijn handen hoefde te gebruiken (en het is vermoed ik geen overbodige luxe).

Alles zit in een tas, propvol en loodzwaar, vind ik, hij tilt het echter op als een veertje.
Ze zijn nu allang op de plaats van bestemming, waar het de hele week lekker weer is en in de nacht ook niet heel koud is. Toch vraag ik me af of hij genoeg bij zich heeft, of hij het niet koud krijgt, of hij goed zal slapen, of het matje niet te dun is, of of of....

Ik kan er niets aan doen, maar elke keer heb ik een knoop in mijn maag, wanneer 1 van de twee weg is.
Ik blijf het moeilijk vinden, afscheid nemen van mijn vlees en bloed, mijn kleintje, mijn moppie, mijn grote\ kleine zoon. *Zucht*




(met grijs shirt is mijn grote\kleine zoon)


Mrs. T.  – (9 mei 2011 om 19:25)  

Hij gaat het vast helemaal fantastisch hebben en hij is thuis voor je het weet.

Sjaantje  – (9 mei 2011 om 22:06)  

Ooh ik voel met je mee, heel veel sterkte deze week!

ChoCho  – (10 mei 2011 om 11:17)  

hij gaat de tijd van zijn leven hebben ! - en voor je het weet springt ie weer in je armen ... euh spreekwoordelijk dan ... want het lijkt me al een hele kerel ;-)

DharSon  – (10 mei 2011 om 14:22)  

Ja, ik denk dat hij het super gaat vinden, maar het is ineens zo leeg. Nou ja, Nona praat en doet dingen voor tien dus het is niet echt stil.... :)

Running Rapunzel  – (10 mei 2011 om 20:20)  

Oh echt wel dat ik je snap! Mijn oudste gaat deze zomer voor het eerst 3 (4?) dagen op voetbalkamp. Echt wel dat ik NU al peentjes zweet!

Ik heb nu al ontdekt dat opvoeden en opgroeien heeft te maken met loslaten, loslaten en loslaten.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP