Overleefd!!

Goed, we hebben het overleefd en mijn nagels ook! hahahaha!
Gisteravond ging Nona uit met haar vriendinnetjes. Voor het eerst.
Ze was tot u toe alleen maar naar een schooldisco geweest en dat is toch anders. Vaak hoor je ook wilde verhalen en dan gaat er vanalles door mijn hoofd heen.
Haar vriendinnetje mocht maar tot 23:30 dus Nona wilde ook rond die tijd opgehaald worden.
Ze stonden ook braaf buiten toen we aan kwamen rijden!
Daarna wilden we natuurlijk weten hoe het was geweest, dus we stelden wat vragen.
Helaas was het enige wat we hoorden,
- ja, het was leuk
- nee, we hebben geen ruzie
- ja het was druk
- nee er waren geen vervelende jongens....
- ze pijn in haar voeten had en haar oren tuiten (gek he..!)
Oftewel er kwam niet veel uit!
Maar goed, moet kunnen we waren allang blij dat ze in orde was en het naar haar zin heeft gehad!

Vandaag was zo'n dag dat ik thuis gerommeld had en daarna ging ik met mijn moeder weg.
Mijn ouders hadden een uitnodiging gekregen voor een verjaardagsfeest. Het werd gehouden in Den Haag in een chinees eettentje. Ik kan jullie vertellen dat het een goed eettentje is, het was vandaag ook verschrikkelijk druk. Maar goed, mijn ouders hadden dus die uitnodiging, maar mijn vader kan helaas niet gaan. Mijn moeder vroeg dus of ik mee wilden en aangezien ze eten, eettent in 1 zin zei, was mijn antwoordt meteen JA!! ik wil wel mee.
Hihihihi kan er niets aan doen ik ben echt gek op eten.
Wij om 18:00 daarnaartoe, plekkie zoeken en wachten op het eten. Althans ik wachten op het eten, mijn moeder was aan het kwebbelen met iedereen. Het waren veel oudere mensen, maar dat mocht de pret niet drukken. Wat zo leuk is bij die Indo's (ik heb een Indische achtergrond) is dat ze altijd hun eigen muziek meenemen. Dus ze hadden een versterker bij en boxen en LET OP 'een zanger'.
In dat wereldje zingt er altijd wel iemand.
Dus die zanger de hele tijd zingen (van die Rockn'Roll, Country en Indo muziek), al die mensen in het restaurant meegenieten en er werd ook nog eens gedanst. Het was dus op en top gezellig.
Het eten was heerlijk, wat ik heb gegeten??
Nasi, bami, tjap tjoi, speenvarken, babi pangang, gebakken forel, kip heerlijk klaar gemaakt, garnalen, foeyonghai, lekkere klaargemaakte groenten. pfff ik kan het me allemaal niet meer herrinneren.
Mijn buik is nog helemaal vol!
Helaas moesten we op tijd weg (Man had nl. ook afgesproken), weet je wel net op het moment dat er ECHT gedanst gaat worden, ik zag wel aan mijn moeder dat ze het jammer vond, want ze was er eindelijk weer eens uit.
Na het ijs (met lychee) zijn we weggegaan.
Net mams afgezet en nu zit ik thuis.

Ik heb het dus allemaal overleefd, gisteravond en deze avond hahahaha!
Fijne dag allemaal!



Gerreke  – (6 maart 2011 om 21:05)  

Ben ik even blij dat mijn kids nog niet in de uitgaan fase zitten. Pfff.

ChoCho  – (7 maart 2011 om 10:03)  

njammie - volgende keer wil ik ook wel mee ;-)
en tja, die eerste keren he - misschien viel het haar ook wat tegen ?

Cisca  – (7 maart 2011 om 17:37)  

Oh, het is bijna tijd voor de lunch. Het water loopt me in de mond. :-)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP