Had ik er maar zo 1tje, gister lang bezig geweest met schoonmaken


Sylvia  – (9 maart 2011 om 09:35)  

En dan alleen de oven-versie? Doe mij de hele serie maar! ;)

Anoniem –   – (9 maart 2011 om 10:17)  

Zo'n klusje dat hier steeds weer wordt uitgesteld ;-).

ChoCho  – (9 maart 2011 om 10:38)  

Doe mij maar en self clean huis ;-)

Purperpolletje  – (9 maart 2011 om 12:27)  

Oven schoonmaken? Doen wij nooit! (we kopen zelfs een nieuw fornuis, mede omdat de oven zo vies is...;))

Mrs. T.  – (9 maart 2011 om 13:09)  

Oh, da's niet leuk ovens poetsen. :-(
Wel resultaat?

Vlijtig Liesje  – (9 maart 2011 om 13:22)  

Dat lijkt mij ook wel wat. Die zet ik onder mijn wens naar een stofzuiger waarop ik kan rijden.

sillie  – (9 maart 2011 om 16:16)  

hmm ik zou pleiten voor meer zelfreiningende apparaten.....

Zonnetje  – (9 maart 2011 om 16:29)  
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem –   – (9 maart 2011 om 16:30)  

Ja maar bestaan die echt dan? Ik heb altijd het gevoel dat dat niet kan.

Zonnetje  – (9 maart 2011 om 16:32)  

Ja ik ben ook voor een self-cleaning huis, en kind, en tuin en en...

Gerreke  – (9 maart 2011 om 20:14)  

Dat soort buien doen het bij mij nooit lang. Die zijn altijd veel te kort!

DharSon  – (9 maart 2011 om 22:24)  

O jaaaa, een self cleaning huis, kind, tuin, auto lijkt me helemaal super. Ik ben gewoon muts wat betreft oven schoonmaken betreft. Het is echt iets wat ik te vaak uitstel.

@thuisschool, ze bestaan echt maar of het echt werkt weet ik niet.
@Gerreke bij mij ook niet!! Waarom denk je dat ik zoveel tijd in die oven moest steken :)

Alle Dagen Mama  – (9 maart 2011 om 23:17)  

Hmmm die wil ik ook wel! Ik heb ooit geprobeerd het een taakje te laten zijn van lief. Resultaat: uiteindelijk een nog grotere klus, lief vond het ook geen leuk taakje (lees: deed het niet ;)) Was te proberen toch?

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP