Zoekwoorden van gister.....

Gister was ik aan het kijken naar mijn zoekwoorden.
Althans niet mijn eigen, maar de zoekwoorden waarmee men op mijn blog komt.
Er stond ook bij 'foto's blote pubers'!! Gatver zeg!
Vanuit de Bing zoekmachine, ben ik ook nog eens het derde resultaat!

Er stond gelukkig ook een grappige bij 'beursprijs cacaobonen'.
Tenminste ik vind het grappig.
Ik zie een man strak in pak,  achter zijn laptop met in zijn oor een headset. Hij belt druk met jan en alleman want hij wil een chocoladewinkel beginnen. Hij typt 'beursprijs cacaobonen' in en tadaaa komt op mijn site met allemaal muts onderwerpen. :)

'boeuf bourguignon julia child' zijn zoekwoorden die elke dag terugkomen.
Jawel, ik had die film Julie & Julia gezien en moest en zou die boeuf bourguignon zien (ze aten het zoooo smakelijk), ik vond het een beetje tegenvallen, mijn gezin vond het he-le-maal NIET lekker...
Tja ach dan weten we dat ook weer..

Running Rapunzel  – (10 maart 2011 om 14:39)  

He wat leuk, dat ga ik ook eens doen...tenminste als ik weet hoe dat moet....hoe doe je dat?

Simones Kitchen  – (11 maart 2011 om 09:52)  

Ja raar is dat soms he die zoekwoorden... Sommige zijn heel logisch maar er zitten zoekwoorden tussen dat ik me echt afvraag hoe ze in vredesnaam op mijn site uitkomen!!

ChoCho  – (11 maart 2011 om 11:11)  

haha, je kan blogs vinden op de vreemdste manieren - ik ben begonnen met één blog van een schrijfster en door daar verder te klikken, is het groepje dat ik volg uitgebreid - niks geen rare zoektermen dus ;-)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP