Hoofd is leeg, maar toch ook bomvol!

Ben naar mijn scherm aan het turen..
Had gisterochtend leuke inspiratie voor een logje.
De dag gister ging echter helemaal anders.
Mijn paps ligt wederom in het ziekenhuis, hij had\ heeft vocht achter\ in zijn longen en hartritme stoornissen.
Hij is gisterochtend opgehaald door de ambulance en met gierende sirens naar het ziekenhuis gebracht, dit ivm zijn zuurstofprobleem.
Gister daar de hele tijd gebleven met mijn moeder.

Vond het weer vreselijk om haar alleen thuis achter te laten, maar ze wil liever thuis zijn.
Moeilijk dit momenten.

Ik hoop van de week een wat vrolijker logje te kunnen schrijven en weer blogjes te lezen en te reageren.
Nu gaat het me even niet goed af.

Sjaantje  – (29 maart 2011 om 11:48)  

Wat een naar bericht, heel veel sterkte toegewenst.

Mrs. T.  – (29 maart 2011 om 15:01)  

Wat erg dit. Heel veel sterkte.

Sylvia  – (29 maart 2011 om 20:48)  

Dat kan ik me voorstellen...

Hou je taai he? Hang in there!

Anoniem –   – (29 maart 2011 om 22:16)  

Heel veel sterkte toegewenst! Neem de tijd om er voor je familie en jezelf te zijn!

Evelyn  – (29 maart 2011 om 22:45)  

Veel sterkte en wijsheid toegewenst. Betere woorden heb ik even niet...

Running Rapunzel  – (30 maart 2011 om 20:41)  

wat een vreselijk naar bericht! nee, even geen vrolijk logje....ik ben in gedachten bij je en ik heb een kaarsje branden dat in gedachten nu ook voor jou brandend is....

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP