Tag ~ Show your printscreen

Ik heb deze tag gekregen van Lanita.

Wat moet je doen?
1. Je plaatst een printscreen van je bureaublad, ofwel het scherm waar je achtergrond en programma’s etc staan
2. Je geeft een korte toelichting bij je achtergrond en de programma’s
3. Je tagged een aantal mensen









Mijn achtergrond heeft geen foto van mijn kinderen of wat maar ook. Het is gewoon een standaard achtergrond die je krijgt wanneer je Windows installeert. Waarom ik dit heb gehouden? Nou, omdat ik de afgelopen maanden zo vaak heb moeten herinstalleren dat het me eigenlijk niet meer interesseert wat op de achtergrond staat, als het allemaal maar werkt.

Wat heb ik erop staan, of nou ja niet alleen ik, want Sinyo gooit er ook vanalles op.
WinxFree DVD to AVI ripper - Op een blauwe maandag gebruikt, omdat ik dolgraag een film wilde zien, maar het was dvd formaat en ik moest AVI hebben..
Server.properties - Geen idee wat dat is.
Server - Ook geen idee
Realplayer - Stond er ineens op, maar ga het verwijderen
Free Offers - Niemand die het weet
PMS - Klinkt als, maar zorgt ervoor dat ik films kan streamen van de pc naar de XBOX360.
NZBbuddy - Tja kan eigenlijk ook weg
FTDv3 - Kan ook weg, want werk niet meer
SpotNet - Voor downloaden van films en alles nog meer
HogePRBacklinks - PDF boek
Calibre E-Book management - Al mijn Ebooks staan erin. Wanneer het geen EPub is dan kan je het ook hiermee converteren naar EPub.
World - Geen idee wat het is
Adobe - De map
VLC Media Speler - Voor films kijken
Samsung Kies - Verplicht stukje software omdat anders mijn tel. niet wordt gezien.
Lightroom 3 -  Voor foto's
Digital Photo Professional - Ook voor foto's, speciaal van Canon
TVersity - Voor films streamen naar de XBOX360
AVG 2011 - Virus scanner
Prullenbak - Spreekt voor zich
Computer - Spreekt voor zich
QuickTime Player - Afspelen films
ITunes - Voor de Ipod
Grabit - Voor downloaden
Safari - Andere internet browser
Aangifte inkomsten belasting - Spreekt voor zich
Google Chrome - Andere internet browser

en er staat nog meer op.
Tjongejonge best rommelig he, het meeste kan weg.
Later maar even doen. 

Nu komt het dat ik andere moet taggen een gegeven wat ik altijd moeilijk vind. Ik doe het nu dus maar zo, wanneer je het leuk vind: Grijp je kans en doe dit ook.
Geef in een comment aan of je het leuk vind om het te doen en ik plaats je blognaam of jouw naam hier! Doen hoor!

Sylvia  – (7 juni 2011 om 14:57)  

Ik sla een rondje over. Die van mij is SAAI! Ik heb Windows 7 starter en kan dus niet mijn eigen achtergrond kiezen. Die is blauw met een Microsoft icoontje. En ik heb 1 prullenbakje erop staan. Onderin een koppeling naar Firefox en dat was dat. Ik houd van rust en leegte.

DharSon  – (7 juni 2011 om 15:40)  

Ja, die van mij is rommelig op het moment, dat komt omdat het me eigenlijk niet zo boeit. Ik start Google Chrome op en zie de achtergrond niet meer. Of ik ben met foto's bezig en dan zie ik het ook niet.... :)

Mrs. T.  – (7 juni 2011 om 18:13)  

Kijk, dat deed ik een hele tijd geleden ook al: http://toaske.web-log.nl/toaske/2008/03/show-me-your-de.html En de onderste op die foto, da's nog steeds mijn bureaublad.

DharSon  – (7 juni 2011 om 19:09)  

hihihi wat leuk dat het allemaal terugkomt! Wow, 2008! Leuke printscreen heb je, met die mensen die kijken leuk leuk!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP