Mannen verkoudheid!


De afgelopen weken voelde ik me niet-echt-helemaal-100%. Ik heb het bestwel druk omdat ik zoveel wil, ben daardoor moe. Heb af en toe hoofdpijn, mijn neus kriebelt steeds en soms denk ik dat ik ziek aan het worden ben.

Nona is de afgelopen weken aan het hoesten, haar neus is verstopt en heeft vaak last van hoofdpijn.
Zij en ik nemen een paracetamolletje, ik smeer haar in met Vicks, ik ga op tijd naar bed en verrek ik begin me al beter te voelen. Helaas gebeurde dit voordat Manlief ziek begon te worden...

Ja misschien voelen jullie het al aan...

Ik hou van mijn man hoor, wij zijn echt voor elkaar gemaakt, voelen elkaar goed aan en ga zo maar door, maar wanneer hij ziek is.... dan wil ik het liefst ook ziek zijn of gewoon een paar dagen weggaan met de kinderen.

Hij hangt maar op de bank en heeft het idee dat hij hoge koorts heeft (wat wel mee valt). Hij blijft maar zeggen dat hij zich zooohooo ziek voelt en dat hij even niet zo veel kan. Hij neemt wel een paracetamolletje want hij voelt zich zoooohooo ziek. Hij vraagt zich af of het iets ernstigs is, want op zijn werk heerst buikgriep, griep, verkoudheid en ga zo maar door.

Nee schat, je hebt alleen maar een verkoudheid.

Mannen verkoudheid.


Sylvia  – (20 januari 2011 om 11:02)  

Herkenbaar! Ook ik ken een aantal van die exemplaren. Niks aan het handje, tot je kijkt. Dan gaan ze ineens kreunen en moeilijk kijken. ZUCHT!

ChoCho  – (20 januari 2011 om 11:12)  

hahaha, mannenverkoudheid, die kennen we allemaal wel ;-)

Maaike  – (20 januari 2011 om 13:13)  

whaahaa, sterkte ermee! Ik ken alleen de verhalen, mijn man is een uitzondering ;-)

Roelien  – (20 januari 2011 om 14:43)  

net als Maaike kan ik roepen: ik ken de verhalen en die mannen zijn echt zo zielig, gelukkig zit de mijne niet zo in elkaar, sterkte daar!

Aritha Vermeulen  – (20 januari 2011 om 15:42)  

O, daar zit je dan lekker mee. Mijn man is niet zo maar mijn moeder wel! En boos dat ze is op de termometer! Gigantisch. Alleen omdat dat ding geen koorts aangeeft.

Anoniem –   – (20 januari 2011 om 15:59)  

Ik zou hem adviseren: "Als je echt ziek bent, ga dan op bed liggen!" Geeft jou ook rust.

Running Rapunzel  – (20 januari 2011 om 19:20)  

Oh ik zweer je: zieke mannen?Arg? Zelfs Spelmaker heeft er op zijn negende nu al last van!

Ik wens JOU dus sterkte en beterschap als je wederhelft "zo enorm" ziek is!

Anoniem –   – (20 januari 2011 om 19:55)  

Mijn vader speelt de harde, mijn Lief gaat dood... Hemeltje, mannen zijn echt uitersten hè.

Stop hem in bed met een slaappil :p Slapen is nooit slecht als het niet goed gaat.

DharSon  – (21 januari 2011 om 08:21)  

Gelukkig voelt hij zich al een stuk beter!
Gisteravond stond het eten klaar toen ik thuis kwam, dat was wel lekker en handig...

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP