Enthousiaste mailers!

Die ouders van mij zijn sinds een aantal ook enthousiaste pc gebruikers MET internet.
Het punt is alleen dat ze al die doorstuur mailtjes (waar ik zo'n hekel aan heb) doorsturen.
Nee, ik zeg er niets van. Ik scan het snel zodat ik weet waar het over gaat.
Waarom denk je misschien, je kan ze toch ook weggooien.
Natuurlijk kan dat, maar het volgende gebeurd dan.
Ze belt op, mijn moeder, of vraagt het wanneer ik haar zie, ze vraagt dan of ik het mailtje heb gelezen.
Ik antwoord vaak iets in de zin van 'ja heb het gezien' en wil snel over op een ander onderwerp.
Lukt echter  niet altijd, want het gaat de ene keer over een meisje dat vermist is, de benzineprijzen en nog veel uiteenlopende onderwerpen. Jullie kennen het denk ik wel.
Dan babbelen we er even oven en sluiten het onderwerp.

Ach, ik vind het allang leuk dat ze in de digitale wereld zijn gestapt, ze zijn namelijk al allebei ver over de 70!
Daarom vind ik het wel schattig en grappig!

Simones Kitchen  – (25 maart 2011 om 08:00)  

O haha... mijn vader is precies hetzelfde... Hij stuurt dan allemaal van die dingen door met een "diepere betekenis"... Die ik echt vreselijk vind maar dat ga ik hem natuurlijk niet vertellen.. Hij vind het helemaal geweldig en heeft zelfs een laptop gekocht een maand geleden!

Sylvia  – (25 maart 2011 om 08:25)  

In jouw geval zou ik het wrs ook niet zeggen, ze zijn al op leeftijd en het is idd wel schattig.

Maar in alle andere gevallen ben ik snoeihard: ophouden met die rommel.

Ik heb er ook een ontzettende hekel aan als mensen een hele groep een mail doorsturen en dat je alle adressen ziet staan.

Dat wil ik niet. Ik wil zelf kunnen uitmaken aan wie ik mijn adres geef...

DharSon  – (25 maart 2011 om 08:36)  

@Junglefrog, o kijk mijn ouders zijn niet de enigste :). Ja, mijn ouders willen ook een laptop 'want het is zo makkelijk'. :)

@Zuster_klivia, jep tegen de rest zeg ik het wel. Daar krijg ik het ook niet meer van, want idd niet iedereen hoeft mijn mail adres te weten, dan d'rbij is het mailbox vulling wat ik niet wil.

ChoCho  – (25 maart 2011 om 09:20)  

oké, op die leeftijd is het schattig - maar voor de rest ...

Vlijtig Liesje  – (25 maart 2011 om 11:41)  

Die doorstuurmailtjes zijn inderdaad vervelend. Maar wel leuk zeg, dat je ouders actief zijn op internet. Mijn moeder van 65 is ook heel actief, maar mijn vader vindt het wat lastiger.

Mrs. T.  – (26 maart 2011 om 21:27)  

Oh, die doorstuurmailtje. Brrr, heb er maar een hekel aan.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP