Dilemma Twitter Dilemma

Goed, ik wil dus anoniem zijn en blijven.
Vind ik wel zo handig, dan kan ik nl. vertellen en schrijven wat ik wil.

Nu komt het,
Nona heeft Twitter.
Waarom dat kind Twitter heeft..?
Geen idee.

Gister zei ze; 'Mam, ik wil jou ook op twitter'
'Euhm waarom' vroeg ik.
'Dat vind ik leuk' zegt ze terug.
'Nou' zeg ik weer 'dat wordt een beetje close, want ik wil dat een beetje apart houden en zoveel mogelij anoniem blijven'.
'Maar je hebt nichtje1 en nichtje2 toch ook op twitter' zegt het wicht dat niet te stoppen is.
'Ja, dat klopt' zeg ik en ik ben  uitgeluld gepraat.

Tja en nu he.Waar een mens zich niet allemaal over druk kan maken.......

Anoniem –   – (30 januari 2011 om 22:22)  

Ik vind dat dilemma logisch, want voor je het weet, beseft iemand hoe jullie met elkaar gelinkt zijn. Alleen...zijn ze soms zo eigenzinnig en van geen 'gevaar' bewust.

DharSon  – (31 januari 2011 om 11:20)  

Ja, dat is het inderdaad.
Ze heeft haar tweets nu ook nog eens beschermd....!
Ik denk dat ik haar niet uitnodig en dat ik toch maar een ander account aanmaak.
Dan haal ik nichtjes van dit account en breng die naar het andere account.
Wat een gedoe! :)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP