Dag 50 ~ That doggie in the window....

27022011-IMG_1442

sillie  – (4 maart 2011 om 11:37)  

ooooo ga je een hondje krijgen???? een westy???
maaar ik kwam hier om te zeggen dat je beslist even op mn blog moet kijken vandaag!;-)

Nicole  – (4 maart 2011 om 13:20)  

Je ziet hem bijna niet in die deken! Mooie foto hoor.

Running Rapunzel  – (4 maart 2011 om 18:10)  

Oooooooh wij krijgen pas eind dit jaar een hondje.....ik ben jaloers op je!

Maargefeliciteerd en ik wens je ENORM veel plezier en liefde van je hondje! (Wat een cuty!)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP