Slaap lekker, schat

Man ligt al in bed, hij is moe en heeft hoofdpijn. Nee, het is geen grap, hij heeft namelijk vorige week in het ziekenhuis een vetbult laten weghalen.

Ik ben bezig geweest op de pc en ondertussen is het al half 1, ik bedenk me dat ik ook maar eens moet gaan slapen. Ik ruim op en aangezien ik nog een glas heb staan moet ik nog even naar beneden.

Ik ga alles zo stil mogelijk doen, om moeders, kids en vooral Man niet wakker te maken.

Ik loop op mijn tenen naar beneden, mijn moeder slaapt daar, en zet mijn glas heel zachtjes op het aanrecht. * Beng* het glas komt hard op het aanrecht neer. Hmm die is hoger dan ik dacht.
Daarna loop ik op mijn tenen weer naar boven, ik pak mijn telefoon en doe het licht nog maar niet aan op zolder. Heel voorzichtig loop ik naar boven, *beng* met mijn voet kom ik tegen een stapel tijdschriften die tussen de trap door naar beneden kletteren. *zucht*
Ik op mijn tenen naar beneden en heeeellll voorzichtig raap ik die op van de trap.

Daarna loop ik weer heel voorzichtig naar boven, nu ga ik beter opletten. Ik kijk naar Man hij ligt al lekker warm onder de dekens en aan zijn regelmatige ademhaling hoor ik dat hij al slaapt. Ik loop naar zijn kant van het bed om het nachtlampje aan te doen en loop vervolgens naar mijn kant. Ik ga zitten om mijn lenzen uit te doen en *bam* mijn lensenvloeistofflesje valt. Ik kijk verschrikt achterom, maar Man slaapt lekker door. Ik doe mijn lenzen uit en wil mijn pyama aan doen, ik loop naar de kast en kom tegen een stoel (die wielen heeft) en die knalt weer tegen de spiegel...
*boem* hoor ik.  Ik zet alles weer goed en trek dan mijn pyama aan.
Vervolgens moet ik nog naar de andere kant om het nachtlampje uit te doen, *kleng* teen tegen het bed.  'AUW' schreeuw ik uit, Man slaapt door en het blijft stil in huis.
Ik doe het nachtlampje uit, loop hinkend naar mijn kant van het bed en ga zachtjes in bed. Ik wil wat dekbed pakken, maar Man heeft zich zo ingewikkeld dat ik er een ruk aan moet geven. Dit probeer ik nog zachtjes te doen, maar hij ligt er zo goed onder dat ik er een ruk aan geef, dan blijf ik even stil om te kijken of hij niet het bed uit donderd. Nee, gelukkig.
Ik pak mijn teen nog even vast, want het doet verrekte pijn.

Man wordt dan half\ half wakker en zegt; 'O, ben je er al, alles goed gegaan' en draait zich om zonder mijn verhaal aftewachten.

'Slaap lekker, schat' zegt hij nog heel lief en ik had even bepaalde neigingen die ik hier niet verder zal vertellen....


Sjaantje  – (17 oktober 2011 om 13:55)  

Soms gaat ook alles mis dan hè ;-)

sillie  – (17 oktober 2011 om 13:58)  

hihihihi arme jij, soms gaat alles ook mis.

DharSon  – (17 oktober 2011 om 14:22)  

Ja, erg he. Ik moet eigenlijk ook niet voorzichtig doen, maar gewoon zoals ik altijd doe....

Sanneke  – (17 oktober 2011 om 16:07)  

Nou, die neigingen kan ik zo invullen hoor. Zou ze namelijk ook hebben.

Beterschap met man en teen.

Zara  – (17 oktober 2011 om 19:11)  

Ben ik blij dat ik vaak als eerste waterpas ga... ;)

Suske.  – (17 oktober 2011 om 21:24)  

Een man die doorslaapt, daar herken ik mij in.

Anoniem –   – (18 oktober 2011 om 11:06)  

Als je alles stil probeert te doen dan loopt het vaak mis. Daarom doe ik alles gewoon. En mijn Lief slaapt dan nog gewoon lekker door! :P

Chantal  – (18 oktober 2011 om 12:00)  

Manlief hier slaap ook ALTIJD door...

DharSon  – (19 oktober 2011 om 11:53)  

Erg he en gelukkig snappen sommige de neigingen... hahahahaha.
Ik ga voortaan ook maar als eerste waterpas, dan heb ik het probleem niet meer of doe alles gewoon! :)

Roelien  – (19 oktober 2011 om 13:49)  

Aaargh wat kan dat toch stom zijn hè

Anoniem –   – (24 oktober 2011 om 20:20)  

Briljant logje! En oh zo herkenbaar! Bij mij zou het vervolg zijn geweest dat mijn lief de volgende ochtend er een uur eerder uitmoet dan ik en totaal geen moeite doet om voor mij zachtjes te doen....

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP