Vakantie boeken.

Dit zit er helaas niet in :(
De afgelopen jaren zijn wij altijd met de auto op vakantie geweest.
We kijken naar een land, vervolgens een streek, zoeken een leuke camping en kijken of we daar een leuke stacaravan vinden. Ook de prijs wordt even gechecked en als alles naar onze zin is (zover je dat kan zien) maken we de boeking.
So far, so good.

Nu hebben we het idee in ons hoofd om met het vliegtuig te gaan.
We wilden eerst vanaf 01-07-2011 onze koffers klaar en dan naar Schiphol gaan om te kijken of we een last-minute kunnen boeken. Al surfend op internet kwamen we erachter dat het er niet meer is, of wel, of niet... Of te wel er zijn veel, heel veel verschillende verhalen, conclusie 'laten we dat dan maar niet doen'.

Wij kijken op verschillende sites en we komen tot de ontdekking dat er heel veel keus is.
Er zijn echter ook nadelen,
  • het is ver overal vandaan en dan willen we een auto huren. Waar doen we dat, hier of op de vakantieplek... Uitzoeken dus.
  • Het is allemaal zo massaal! Verder zoeken
  • We zien iets en het is he-le-maal top, maar is toch beetje boven ons budget. Verder zoeken..
  • Turkeij heeft goede prijzen, maar trekt ons niet heel erg. Verder zoeken...
  • Ik zie heel veel studio's, 2 kamer app. en hotelkamers. De 3 kamer app. zijn vaak al vol! Verder zoeken.
We hebben het gelukkig al kunnen afstrepen tot  2 landen, Portugal of Griekenland.
Maar ja, waar in Portugal en waar in Griekenland.

Willen we snorkelen?? Ja, hoor dat willen we. Waar kan dat? Uitzoeken dus.
Ik zag ergens iets over paardrijden. Ja, dat is ook leuk.  Verder zoeken.

Pffff, ik wordt al helemaal moe en tureluurs van het uitzoeken.

Hebben jullie al een vakantie geboekt?

Sylvia  – (14 maart 2011 om 14:59)  

Nope... heb nog geen idee hoe we eea gaan invullen. Vlam wil met de ganse familie naar la France. Ik wil dat ook wel, maar niet alle 3 de weken. Ben geen mensch voor alles samen doen.

Ergo: we zijn er nog niet uit.

DharSon  – (14 maart 2011 om 15:31)  

Oei, 3 weken met de hele familie, nee dat zou ook niets voor mij zijn.

:) Ik denk dat het bij ons toch een lastminute wordt en dat we dan wel zien waar we uitkomen....

Sjaantje  – (14 maart 2011 om 15:44)  

Wij weten het ook nog niet. Ws gaan we op het laatste moment de vouwwagen inpakken en gaan we de zon achterna :-)

ChoCho  – (14 maart 2011 om 16:47)  

ja hoor, die is al lang geboekt - met de kleintjes hier houden we het simpel - wij gaan naar de Belgische Kust - en zo lang het droog is, zijn ze blij - ZAND mama ZAND ;-)

Mrs. T.  – (14 maart 2011 om 19:13)  

Nog niets geboekt. Omdat we ook de slaapkamers van de meiden aan gaan pakken in de zomervakantie gaat het waarschijnlijk een lastminute worden.

Simones Kitchen  – (14 maart 2011 om 22:58)  

Nou ja... eh... als het een troost is; ik zou over drie weken naar Japan gaan.... Nou dan weet je het wel!
Ik zou kiezen voor Griekenland als ik jou was. Vind dat zo'n lekker land!! Samos, Lesbos... zoiets..

DharSon  – (15 maart 2011 om 11:45)  

@huize steen, heerlijk een vouwwagen. Dat is een stuk makkelijker. Wij wilden nog steeds een tent of iets dergelijks kopen, maar het kwam er maar niet van.

@ChoCho, lekker hoor Zand mama Zand hahahahaha.
@Toaske, dat hebben wij vorig jaar gedaan en als resultaat zijn we niet weggegaan.... Best jammer maar dit jaar willen we zeker weten.

@Junglefrog, ooooo dat is zeker jammer zeg!
Ja, Griekenland ziet er heel leuk uit! We gaan verder zoeken :).

Nicole  – (15 maart 2011 om 12:54)  

Ik niet, want ik blijf echt het liefste thuis. Ik krijg altijd heimwee...

DharSon  – (15 maart 2011 om 13:20)  

@Nicole, dat is iets waar ik nog nooit last van heb gehad! (Ik moet zeggen dat ik het wel makkelijk vind)

Anoniem –   – (16 maart 2011 om 12:10)  

Hier eentje geboekt in april om naar Duitsland te gaan. Ergens diep in het Zwarte Woud gewoon genieten van de natuur en uitblazen! Wel een autovakantie dus!

Griekenland wil ik ook nog wel eens doen. Niet met het vliegtuig, met de trein en dan daar gaan rondtrekken. Lijkt me een super ervaring!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP