Kookboeken...



Mira  – (5 januari 2011 om 09:56)  

Wat een leuke exemplaren heb jij in jouw kast ... Daar wil ik ook wel eens in neuzen ;)

sillie  – (5 januari 2011 om 09:56)  

acccch :-D zie ik daar een mede kookboekverslaving????

Alle Dagen Mama  – (5 januari 2011 om 10:05)  

Wat een heerlijk verzameling! Hmm en wat eten we vandaag?

Redeker  – (5 januari 2011 om 10:20)  

dat is lekker eten bij jullie!! de van mij zijn stoffig!!

Sylvia  – (5 januari 2011 om 10:29)  

Ik heb er bergen gehad, maar ben tegenwoordig meer van het internet. Goeie recepten, daar maak ik een favoriet van.

Had vroeger een vracht kookboeken -net als jij- maar na een paar verhuizingen in zeer korte tijd, was ik het sjouwen zat.

dijkstra  – (5 januari 2011 om 10:44)  

haha, het wat maak je me nou kookboek! Altijd leuk, kookboeken doorbladeren. Ook al is internet ideaal om op ingrediënt te zoeken. Maar wat mij betreft geen vervanging.

Kreatita T  – (5 januari 2011 om 10:58)  

Hihi, moest ook lachen met het wat maak je me nou kookboek... staan er wel echte receptjes in :)

Spaarvarkentje  – (5 januari 2011 om 10:59)  

het wat maak je me nou kookboek klinkt interessant :)

Zonnetje  – (5 januari 2011 om 11:02)  

Leuk! Ben fan van oude boeken en van koken, dus ik zou graag eens in dat kastje neuzen!
En die handgeschreven blaadjes, iets zegt me dat dat de beste recepten uit het hele kastje zijn..

Fien  – (5 januari 2011 om 11:34)  

grappige verzameling heb je

Claudia Leertouwer  – (5 januari 2011 om 12:09)  

Wat leuk dat je bij me langskwam.

Kookboeken...breek me de bek niet open!

Mrs. T.  – (5 januari 2011 om 14:38)  

Leuk die oude exemplaren ertussen. Mijn vader heeft een paar jaar geleden per ongeluk alle kookboeken en recepten van mijn moeder weggegooid. Mijn moeder was echt heel boos toen.

Aritha Vermeulen  – (5 januari 2011 om 15:36)  

Leuk, dat indische keukengeheimen boek! ( ik maak goreng nasi op de originele manier) Een paar weken geleden heb ik een heleboel kookboeken weggedaan naar mijn vriendin. Zij zegt nooit nee tegen iets, dus daar had ik de meeste kans. Dus aan dat boek had ik niks en nog wat van zulk soort boeken.

Nicole  – (5 januari 2011 om 16:44)  

Dat is een hele verzameling! Leuk zeg.

baasbraal  – (5 januari 2011 om 16:48)  

Ooooh, leuk! Toevallig heb ik gisteren ook nog een doos uitgepakt waarin o.a. een paar hele oude kookboeken zaten (bij mijn moeder en Oma vandaan). Heerlijk vind ik het, hoewel ik inderdaad tegewoordig heel vaak op Internet kijk als ik iets wil maken....

Anoniem –   – (5 januari 2011 om 18:12)  

altijd een goede tijd om weer eens wat inspiratie op te doen, zo in januari...

Purperpolletje  – (5 januari 2011 om 22:54)  

O, heerlijk, zoveel kookboeken! Vooral die losse recepten, dat herken ik wel. Alleen zijn het bij mij meer viezige vodjes...

DharSon  – (6 januari 2011 om 08:28)  

De kookboeken die ik heb ga ik nooit weg doen, ik vind het heerlijk om er in te bladeren. Het kookboek 'Wat maak je me nou' bevat recepten voor eten en drinken en geeft uitleg over allerlei kruiden etc... om in the mood te komen en te blijven :).
Zo grappig is dat.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP