Betrapt!

Nee, dan bedoel ik niet Man en ik in een bepaalde positie en de kinderen die dan ineens binnen lopen. Nee, ik heb het hier, weer eens, over die bloedjes van kinderen van ons...

Volgende week hebben ze allebei een test week. Wat moet er gedaan worden wanneer een test week op komst is...? Juist, er moet geleerd worden.
Niets is zo simpel als dat.

Gisteravond gingen de kinderen vrij snel naar hun kamer, toen we aangaven dat ze naar boven moesten om te leren. Dan gaat er al een lampje branden bij ons, want ze gaan nooit, nooit makkelijk naar hun kamer en zeker niet om te leren.

Man en ik zijn beneden nog even bezig en ineens loopt Man naar de hal en luisterd naar de geluiden boven. Ik merk aan zijn gezicht dat er iets niet klopt en hij loopt op zijn alles zachts en heel stiekem naar boven.

Ik hoor hem zeggen '' Naar beneden en ga daar verder leren'
Sinyo hoor ik een aantal keer 'Jemig' zeggen op zo'n toon dat het bloed bijna onder je nagels vandaan komt.
Man ontploft (bijna) na de zoveelste 'jemig' uit mond van Sinyo en maant hem om meteen naar beneden te gaan. Vervolgens hoor ik Nona sputteren en die wordt door Man ook naar beneden gestuurd

Ze gingen allebei aan de bar zitten en willen bijna, bijna hun hart gaan luchten bij mij over die 'stomme vader', maar tja laten we eerlijk zijn ik ben ook een 'stomme moeder' want ik reageer er niet  op en geen Man 100% gelijk!

Want hij heeft Sinyo betrapt met de XBOX jawel hij was gewoon aan het spelen, of o nee hij was even aan het relaxen om later weer verder te leren...... (Hij had echt al lang genoeg gerelaxed daarvoor).
Nona had hij betrapt omdat ze aan het mutsen was, voor de spiegel aan het playbacken enzo, want ze had al zoooooveel geleerd, ze moest ook even rusten....

Yeah right!

Vanavond ga ik ze allebei overhoren!

ChoCho  – (6 januari 2011 om 11:11)  

hehe, tja, hoe was je zelf ? ;-)

DharSon  – (6 januari 2011 om 11:18)  

Hahaha net als hun en mijn ouders waren net als Man en ik ...... Hoebedoeljedatjeineencirkelleeft....:)

Mevrouw Williams  – (6 januari 2011 om 18:18)  

zooo herkenbaar van de puber hier thuis..die heeft de laatste maanden alleen maar aan tafel moeten leren ;-)
Waarop mijn moeder zei je was zelf ook zo(jajaja ma dat weet ik wel ;-)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP