Dag 32 ~ Ring van mijn schoonmoeder


Ik kreeg deze ring van mijn schoonmoeder toen ik bevallen was van Sinyo!
Helaas ben ik een keer blijven haken en heeft de ring nu een rare kromming.
Het geeft op zich niet want ik ben niet zo'n ringdrager.
Ik kan het altijd laten maken.

Gerreke  – (3 februari 2011 om 22:19)  

Het is wel een prachtig exemplaar!

DharSon  – (4 februari 2011 om 16:03)  

Dank jullie wel.
@Aritha, ik weet eigenlijk niet wat voor steen het is. (Maar ik vermoed geen robijn.....)

Gerreke  – (4 februari 2011 om 16:44)  

Bedankt voor je compliment, dat waardeer ik zeer!!!!

Fijn weekend!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP