Tijd

Af en toe denk ik, ik denk veel mensen met mij, dat het snel gaat, DE TIJD.
Ik vraag me af heb ik alles gedaan in die tijd.
Alles wat ik wilde.
Wat wilde ik?
Is mijn lijstje afgewerkt?
Nee, dat is het niet.
Hoe dat komt ?
Omdat lijstjes veranderen.
Net als de mens.
Tenminste ik ben veranderd.
Tijdens mijn 20er jaren waren mijn wensen anders dan dat ze nu zijn.
Tijdens mijn 30er jaren verdwenen sommige wensen die ik had.
Nu staat er weer iets anders op.
Natuurlijk blijven sommige wensen hetzelfde, maar dat wil niet zeggen dat de tijd stil staat.
Neeeeeeee, dat gaat door net als mijn wensenlijstje.
Helaas gaat het sneller dan het lijstje.
Maar dat geeft niet.
Het houd me scherp!
Gelukkig maar dat zorgt ervoor dat de tijd mij niet inhaalt. Omdat sommige wensen er zijn, sommige van mijn lijstje zijn gebeurd en gedaan.


Misschien vinden jullie me bazelen.
Zo ben ik ook af en toe, het houdt mijn gedachtes wakker en bezig! (en nu schrijf ik het ook even op)

Fijn weekend!

Published with Blogger-droid v1.6.5

Sjaantje  – (5 februari 2011 om 09:24)  

Ik ben het helemaal met je eens!!
Fijn weekend :-)

Roelien  – (5 februari 2011 om 15:25)  

Wat ziet jouw blog er mooi uit!!

Ik vind het geeen gebazel hoor....

Ohwzo.nl  – (5 februari 2011 om 17:10)  

Zeker geen gebazel nee maar lekker leesvoer

Running Rapunzel  – (5 februari 2011 om 20:13)  

Echt bazelen vind ik het niet hoor. Ik denk namelijk ook zo. Of wellicht bazel ik net als jij!

Anoniem –   – (6 februari 2011 om 17:38)  

Lijstjes moeten veranderen. Anders ga je toch niet vooruit? Mensen veranderen namelijk de hele tijd. En de rest ook, heel de wereld verandert. Het enige wat vast staat en nooit verandert, is het feit dat alles in verandering is. Heerlijk toch!

Fijn weekend!

DharSon  – (7 februari 2011 om 09:56)  

O wat heerlijk dat ik niet bazel en dat jullie het ook hebben!
En ja, mensen veranderen dus lijstje ook dat klopt als een bus.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP