Niet echt helemaal ok

Zondag middag begon het, een beetje last van mijn kies. Die kies was de afgelopen week al steeds een beetje bezig, alsof er iets broeide..
Zondagavond werd het erger en mijn wang werd een beetje dik.
Tijdens het bowlen werd het erger, maar het deed niet heel veel pijn.
Toen ik zondagavond in bed lag voelde ik meer pijn en het bewoog met mijn slaaphouding mee (zo voelde het).
Maandagochtend stond ik op en mijn hele linkerwang was dik, van onder mijn ogen tot aan mijn kin! het rare was dat ik niet echt meer kiespijn had. Toch maar de tandarts gebeld en langsgegaan, hij kon niets vinden maar zag wel heel goed de ontsteking in mijn wang, maar gaf me antibiotica.

Nu zit ik nog steeds thuis, met een dikke wang en de antibiotica die vecht tegen de ontsteking.
Ik baal!!
Het rare is dat ik vorig jaar precies hetzelfde had :).

Ik hoop echt dat het snel weg is.

Sjaantje  – (21 december 2010 om 12:20)  

He wat vervelend, gelukkig heb je geen pijn...Beterschap!!

ChoCho  – (21 december 2010 om 13:45)  

dat is me ook wat :-s hopelijk gaat het nu snel weer weg, zodat je later deze week kan genieten van het kerstdiner ;-)

Sylvia  – (21 december 2010 om 17:15)  

Balen zeg :( Hoop dat je snel opknapt en weer slinkt tot normale proporties!

Mevrouw Williams  – (21 december 2010 om 18:25)  

Getverderie, net met kerst, maar fijn dat je geen pijn meer hebt. Ik ben nogal bang voor de tandarts dus zou helemaal in de stress zijn geschoten ;-)

Running Rapunzel  – (23 december 2010 om 21:23)  

au au au au au....hoop dat de AB zijn werk gaat doen en goed dat je belde voordat je met de kerst ineens niet meer uit je ogen zou kunnen kijken van de pijn!

Sterkte jij! Kiespijn is een van de ergste pijnen die ik ken...

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP