Kerstavond..

Zo, alles is in huis!
We hebben echt veel, heel veel vlees, groenten, lekkers en weet ik veel wat nog meer.
Het ergste is dat je je altijd af blijft vragen of je genoeg hebt.
We hebben echt meer dan genoeg in huis.

Man gaat nog een paar dingen halen en dan de deur niet meer uit om er voor te zorgen dat alles klaar staat. Vanaf 4 uur druppelt er namelijk visite naar binnen. Gelukkig niet heel veel, we zijn met 7 of 8 personen en wat gaan we doen??? Wat, denk ik, half Nederland gaat doen... gourmetten.
Wij doen het altijd op kerstavond (om vervoglens genoeg over te hebben voor 1e kerstdag...), met de broer van Man en twee nichtjes, misschien komt er nog iemand maar dat zien we dan wel.

Gister alles ingepakt en onder de boom gedaan, dus die is aan de onder kant ook aardig vol.
Morgen hebben we lekker niets, dan gaan we rustig aan doen, kerstfilms kijken en wederom gourmetten, 2e kerst gaan we in de middag naar mijn ouders en daarna naar de broer van Man.

Overigens, mijn wang heeft nog steeds niet de normale proporties, maar het is al voor 90% weg! De pijn is ook een heel stuk minder, maar soms komt er een soort van rare hoofdpijn opzetten. Maar ach ik ben allang blij dat het een stuk minder is en dat ik er bijna normaal uitzie!

Mocht ik niet meer komen dan wens ik jullie allemaal,

Aritha Vermeulen  – (24 december 2010 om 12:22)  

Ik wens jou heel veel gezelligheid toe. Doe rustig aan hè. Je kunt echt nog flink last hebben van trekbeurt!

Roelien  – (24 december 2010 om 14:45)  

Klinkt heerlijk en gezellig!!

Veel plezier en fijne kerst!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP