Vandaag is het 2 jaar geleden..

dat wij eindelijk na 14 jaar en 2 kinderen het eindelijk hebben gedaan.
Om 19:00 's avonds,
met familie en vrienden om ons heen,
in het kaarslicht,
hebben we elkaar het jawoord gegeven.


(ik heb de foto bewerkt maar het is niet echt goed gelukt...)


Fijne dag allemaal!

Sjaantje  – (19 december 2010 om 11:45)  

Wat een prachtige foto!! En een fijne trouwdag toegewenst vandaag!!

Anoniem –   – (19 december 2010 om 12:18)  

Gefeliciteerd! Fijne & gezellige dag!

Just a Mom  – (19 december 2010 om 13:25)  

Wauwie! Mooie foto!
Mooie jurk had je aan =)

Saralien  – (19 december 2010 om 14:09)  

Gefeliciteerd! En wel zo netjes van jullie om even te wachten tot de kinderen er ook van mee konden genieten (-;

(Wij ook niet getrouwd, wie weet ooit...)

Wat een taille zeg, wow....

DharSon  – (24 december 2010 om 10:36)  

Dank jullie wel voor de felicitaties!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP