Gevraagd: Massagecursus voor man!

Af en toe, heeeelll af en toe, wil ik zo'n cursus gratis aan manlief geven.
Hij doet altijd erg zijn best, maar helaas hij kan het niet echt.

Gisteravond ik had last van mijn rug en hij had al gezegd ik masseer je rug later wel.
'Ha lekker'  denk ik dan.
Later lig op bed en hij gaat masseren,
maar het is het net niet.

Hij doet het of te zacht (dan lijkt het net alsof hij aan het strelen is), wanneer ik dan zeg doe maar iets steviger dan is hij bang dat hij me pijn doet.
Hij doet vaak hetzelfde en dan voelt het niet meer prettig op mijn huid,
ach hij is eigenlijk gewoon te lief met het masseren.

Ik heb er al eens aan gedacht om hem deeg in zijn handen te duwen zodat hij lekker kan kneden totdat het deeg soepel is. Dan krijg je het toch een beetje onder de knie, maar daar trapt hij niet in.

Misschien moet ik niet zeuren en allang blij zijn met wat ik krijg of misschien moet ik hem toch maar opgeven voor zo'n cursus. Ik weet alleen zeker dat meneertje dan niet gaat dus heeft het weinig zin.

Ik moet, vrees ik, een andere oplossing gaan zoeken....

Sjaantje  – (1 november 2010 om 13:22)  

Hihi, wel heel lief van je man ;-)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP