Lezen ZONDER lenzen!

Jawel je leest het goed.
En nee, ik heb geen ooglasering gedaan, want eerlijk gezegd ben ik daar te schijterig voor. Het idee dat in mijn oog wordt geprutst geeft me al rillingen, dus laat staan dat het echt gebeurd.

Nee, ik heb gewoon een nieuwe gadget en daar heb ik boeken op geplaatst.
Dat is heerlijk voor iemand die zo kippig is als ik.
Mijn ogen zijn nl. heel slecht (-7,5 en -6,5 EN nog een cilinder) dus jullie snappen dat ik zonder lenzen niet door het leven kan.

Nu had ik dus boeken (Epub) op mijn Samsung geplaatst, en ja ik moet dat ding nog erg dichtbij mijn ogen houden, maar het leest gelukkig prettig. Ik kan zelfs de letters GROTER maken, wat wil ik nog meer!
Ik kan eindelijk in bed een boek lezen ZONDER mijn lenzen, ik moet bekennen dat ik dat heerlijk vindt. Ik hoef niet meer in het half donker mijn lenzen uit te doen en dat er dan weer 1 valt, het bed uit moet om te gaan zoeken. Ik vind het dan bijna nooit en dan moet ik Man weer porren om zijn bed uit te gaan om mee te helpen.

Ja, ik vind het heerlijk!

Weer een voordeel van dat ding, de andere voordelen merk ik volgende week dan heb ik namelijk ook internet erop. De kinderen wachten met smart, maar die willen alleen maar spelletjes doen, ik wil gewoon bekijken wat het nog meer kan.

Maaike  – (29 oktober 2010 om 13:14)  

zet je dan een boek op je telefoon? Dat leest toch heel sloom eigenlijk, met grote letter? Ik wil er nog niet aan hoor... Al zou het veel ruimte schelen, een hele kast eigenlijk!

Maar ik heb gewoon een bril, makkelijk terug te vinden als je m afzet ;)

Nicole  – (29 oktober 2010 om 13:19)  

Ik verwachtte een verhaal over laseren! Daar verlang ik zelf soms ook naar, maar ja, erg duur, eng en te bang.

Heb je geen bril bij je bed liggen?

Fijn dat je in ieder geval prettig kunt lezen nu.

Saralien  – (29 oktober 2010 om 14:42)  

Super lijkt me!

Ik begin over een klein tijdje een leesbril nodig te hebben, maar stel het zo lang mogelijk uit... brrrrrrrrr.

DharSon  – (1 november 2010 om 13:12)  

Nee, ik heb inderdaad geen bril. De laatste keer dat ik ging kijken was in de gulden tijd en koste het me algauw rond de 1500,= gulden. Ik wil wel steeds gaan kijken, maar het blijven bedragen waar ik toch wel van schrik en aangezien je van de ziektekosten niets terugkrijgt....

Misschien toch wel volgend jaar ofzo, maar zo kan het nu ook.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP