Pubers!!!!

en dan vooral zoonlief.
Mijn god, wat kan die af en toe @#%$#$% reageren.
Daar lusten de honden geen brood van!

Gisteravond ook weer.
Man zei iets tegen hem en hij reageerde weer heel ****.
Dus Man zegt; "Kom eens hier". (Hij stond namelijk aan de de andere kant van de huiskamer, we hebben heus niet zo'n groot huis, maar omdat hard te gaan praten schiet niet op)

Zegt die puber; 'Nee, waarom zou ik komen, kom jij maar.'
Dit gebeurd om een toon waar je bijna van achterover slaat en dan die WOORDEN!
Man zegt weer, nog redelijk rustig; 'Kom een hier'
Dat kind zegt weer iets in de geest als daarvoor.
Man zegt dan geirriteerd; 'Ga maar douchen!'
Kind stormt naar boven en gaat douchen, maar eerst moet er natuurlijk nog wat gezegd worden... nee dat was niet schattig wat hij zei.

Nu heeft hij straf, geen XBOX, geen PC! Laat ik er even bij vertellen dat dit geen 1malig incident is. Het is al vaker voorgekomen en we hebben hem al ZOOOOOOO vaak gewaarschuwd over zijn toon en reactie's. Het lijkt wel alsof we tegen een muur praten.

Hij snapt niet waarom hij straf heeft, hij vindt dat straf niet helpt.
Ik vraag; 'Wat zou wel helpen?'
'Weet ik niet' zegt-ie.

Ik weet het ook niet meer, heb er overnagedacht om hem op Yoga te zetten, daar schijnt een mens rustig van te worden. Iedereen heeft het over hormonen en pubers, het zal allemaal wel en ze mogen heus, echt wel door zijn lichaam gieren, maar dit gaat te ver.

en dan ben ik aan het browsen op internet en dan lees ik dat ze er niets aan kunnen doen!!!! Nou ja zeg!

Anoniem –   – (28 oktober 2010 om 08:57)  

Ik zou ze zo af en toe ook eens eventjes fijn achter een stukje behang of structuur willen plakken!

sillie  – (28 oktober 2010 om 09:21)  

:-) herkenbaar, heeel herkenbaar helaas :-(
zouden het levenslessen zijn die wij nodig hebben om ons los te maken van het kinderlijke kind?( zodat we ze het huis uit kunnen laten gaan over een paar jaar?) en voor hun om te leren... naja ook iets??;-)

DharSon  – (28 oktober 2010 om 09:24)  

Ik moet wel bekennen dat ik het heerlijk vind om te lezen dat het herkenbaar is.
Soort van 'Het gebeurd niet alleen bij ons'.
Dat weten we wel, maar toch he.

@Gekakel, ja en dan gewoon een dag er achter laten zitten!
@Sillie, dan hou ik me aanbevolen voor andere levenslessen.... :)

Sjaantje  – (28 oktober 2010 om 10:13)  

Erg herkenbaar, soms kan ik ze wel wat!! En ik ben zo blij dat ze ook nog goeie dagen hebben ;-)

ChoCho  – (28 oktober 2010 om 10:58)  

Volgens mij heeft Silly een punt - hoop ik ;-)

De Repel  – (28 oktober 2010 om 17:31)  

Die van mij gaan niet puberen, ik weet het zeker! *famous last words*

Ik zie er nu al tegen op...

DharSon  – (29 oktober 2010 om 10:06)  

@HuizeSteen, JA ik ben ook heeel blij dat er ook goede dagen zijn!
@ChoCho, ik denk het ook dat Silly een punt heeft, maar een andere manier is toch ook fijn :)
@Repel, ik zei het ook; 'Dat doet mijn kind niet, want......' :)
Ach en wie weet valt het bij jouw kinderen mee....

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP