Dat liedje hieronder, ja zo voel ik me ook! Maar dat kan niet, want ik ga naar mijn moeder om zuurstof te halen, dan naar het ziekenhuis, mijn paps halen, hem in de auto krijgen en dan naar hun huis. Vervolgens naar het werk, daarna naar mams om boodschappen te halen, opbergen en sorteren. Daarna eindelijk naar huis! Zondag hoop ik wel zoals het liedje te kunnen doen.





NZ  – (6 april 2011 om 08:43)  

Mijn zoontje (9) is bezeten van Bruno.
Wij luisteren er de hele dag na.
Maar eigenlijk vind ik het ook best leuk = bekentenis.
En ik hoop dat je gauw 'dit lidje' mag doen.
Gr,
NZ

GewoonWendy  – (6 april 2011 om 08:53)  

Volgens mij heeft iedereen wel eens zo'n dag dat je eigenlijk gewoon heel de dag op bed wilt blijven liggen.
Helaas kan ik dat vandaag ook niet; ga samen met mun mams aan de grote schoonmaak.

Ook al is het druk vandaag: fijne dag gewenst!

DharSon  – (6 april 2011 om 09:09)  

@Julia, van sommige liedjes van hem wordt ik nu wel gek. Gister hoorde ik dit lied en oooo ik dacht gut idd lekker zeg... :)

@Fienke, ja :(
@MamaWendy, jij ook een fijne dag.

Blush en Zo  – (6 april 2011 om 10:18)  

Ik hoop dat je gauw met je gezicht in de zon even kan genieten van dit liedje!

Mrs. T.  – (6 april 2011 om 11:28)  

Hahaha, die lange titel! ;-)
Succes met alles van vandaag en hopelijk komt die in bed blijf dat er snel.

Sjaantje  – (6 april 2011 om 11:33)  

Succes vandaag!! En fijn dat je vader weer naar huis mag!

Nicole  – (6 april 2011 om 13:36)  

Dat klinkt heerlijk, die tekst van het liedje. Hopelijk is het zondag zo ver voor je!

Anoniem –   – (6 april 2011 om 13:53)  

Hopelijk lekker snel dit liedje doen en heerlijk van de zon genieten ;)

Josh  – (6 april 2011 om 17:47)  

ondanks alle zorgen toch af en toe vandaag al met je gezicht in de zon hoor!

Alle Dagen Mama  – (6 april 2011 om 21:48)  

heerlijk... zondag helemaal niets!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP