P90X Mijn ervaringen - Dag 4 en 5

Dag 4 heeft even op zich laten wachten omdat we een weekend weg waren. Gisteravond de draad opgepakt en begonnen.

Vandaag stond Yoga-X op het programma. Wanneer je denkt dat je relaxed yoga gaat doen, dan heb je het mis. Ten eerste duurt het anderhalf uur, ten tweede zweet je je helemaal gek en ik stond af en toe erg te wankelen.

Het eerste half uur is het zwaarst, je moet zoveel poses doen die aan de andere kant weer heel erg op elkaar lijken. Na een minuut of 20 had ik het eigenlijk er wel mee gehad en, jawel, ik heb het doorgespoeld.... erg he.... Ik heb het 10 minuten laten doorspoelen en ben toen weer verder gegaan. Vervolgens heb ik het wel af kunnen maken.

Dag 5 dit de Legs en Back workout, dit is een uur lang met je, hoe verrassend, benen en rug bezig zijn.  Een uur lang lungen, squaten, met halters in de weer en ga zo maar door, mijn benen waren helemaal kapot, ik voelde ze branden en kon er (bijna) niet meer op staan.

O en oh jà laten we vooral de buikspieren niet vergeten....  Of ik kapot ben? Ja zeker wel, maar ik blij me voorhouden dat het voor een goed doel is. Dat doel ben ik natuurlijk zelf!

Ik moet zeggen dat Legs en Back de zwaarste work out is, de volgende dag ben ik helemaal brak. Vervolg is dat ik geen workout doe de dag erna.

Anoniem –   – (5 januari 2012 om 09:55)  

WATJE!!! Typisch een vrouw vol excuses en zonder doorzettingsvermogen bah, ik haat dat soort mensen. Wat een slappeling ben jij.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP